mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă topul brand-urilor cu cele mai multe reclame dedicate sărbătorilor de Paște.
În perioada 1- 10 aprilie 2015, Metro conduce clasamentul cu 1.381 de reclame difuzate. Locul doi este ocupat de Carrefour cu 889 de reclame urmat de Lidl cu 755 de reclame al căror conținut a făcut referire la sărbătoarea de Paște.
Selgros este în top cu 565 de reclame, urmat de Penny Market cu 522 de reclame difuzate. Magazinul online Cel.ro este pe locul șase în clasament cu 503 reclame. Rama este brandul cu 442 de reclame înregistrate în perioada menționată, urmat de Altex cu 406 de reclame.
Mega Image a înregistrat 314 de reclame, iar Super Bingo Metropolis este în top cu 213 reclame. Sanohepatic a înregistrat 201 de reclame dedicate sărbătorilor de Paște, Dr. Oetker a înregistrat 182 de reclame, Emag.ro – 175 de reclame, MoneyGram – 143 de reclame, iar Profi – 139 de euro.
Distribuția reclamelor pe tipuri de media
Posturile TV au difuzat cele mai multe reclame în perioada 1-10 aprilie 2015, urmate de posturile de radio și presa scrisă. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără Antena Stars, Europa FM, Ziarul Financiar.
Despre raport
Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 141.007 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 10 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Analiza conține reclamele al căror mesaj se referă la simbolurile și obiceiurile sărbătorii de Paște: masa de Paște, iepurașul, ouă roșii, ouă de ciocolată etc.