mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă vizibilitatea Valentine’s day în publicitate.
În perioada 1 – 13 februarie 2015 au fost înregistrate 1.359 de reclame difuzate/tipărite, ce au avut ca subiect Ziua Îndrăgostiților.
Lidl se află pe primul loc cu reclama: “De ziua îndrăgostiţilor…” care a înregistrat 130 de difuzări și un rate card de aproximativ 403.980 euro.
Locul doi este ocupat de eMAG cu reclama: „Valentine’s Day la eMAG (50% reducere pe loc)…” cu 106 difuzări și un rate card estimat la 29.581 euro.
Flanco este pe locul trei cu reclama: Pregăteşte-te de Valentine’s Day (Flanco şi Rowenta)…”, care a înregistrat 104 difuzări în perioada analizată, cu un rate card de 210.273 euro.
Pe locul patru regasim eMAG, de această dată cu reclama: „Valentine’s Day la eMAG (40%)…”, care a îregistrat 100 difuzări și un rate card de aproximativ 215.953 euro.
Pro FM este pe locul cinci în top cu reclama: “De Valentine’s Day, Pro FM dezgheaţă inimi (un inel cu diamante de la Teilor)…”, care a înregistrat 70 de difuzări și un rate card estimat la 32.682 euro.
Distribuţia reclamelor pe categorii de produse
În perioada 1 – 13 februarie 2015, categoria Radiouri a înregistrat cel mai mare volum de publicitate (278 de reclame), urmată de Vânzări online (262 reclame), Supermarket-uri (215 reclame), Magazine de electronice (159 reclame) și Divertisment (118 reclame).
Distribuţia reclamelor în funcţie de tipul media
Cele mai multe reclame ce au avut ca subiect Valentine’s Day au fost difuzate la posturile de radio – 851 de reclame. Televiziunile au difuzat 470 de reclame, iar în presă au fost tipărite 38 de reclame. În topul radiourilor se află Radio Zu cu 221 reclame, Pro FM cu 169 şi Radio 21 cu 148 de reclame difuzate. În clasamentul televiziunilor se află Realitatea TV care a difuzat 92 de reclame, Kiss TV cu 68 de reclame şi România TV cu 52 de reclame difuzate. Ziarul Ring, Libertatea și Ziarul Financiar conduc în topul publicaţiilor cu cele mai multe reclame de Valentine’s Day.
Bucuresti, 17.02.2015