semnata de agentia MSPS Marketing & Communication
Piraeus Bank România lansează o campanie de promovare pentru cardurile de credit Piraeus Visa Exclusive Gold și Piraeus Visa Exact, produse cu ajutorul cărora fiecare utilizator primește înapoi 3% din valoarea cumpărăturilor făcute în perioada 20 noiembrie 2013 – 31 ianuarie 2014. Campania de activare este semnată de agenția de servicii integrate de marketing și comunicare MSPS.
Oferta beneficiază de o campanie online aliniată strategiei de ATL a băncii iar microsite-ul //cardulcupromotii.ro este considerat tool-ul principal de promovare. Acesta pune la dispoziție informații despre beneficiile cardurilor de credit Piraeus Visa Exclusive Gold și Piraeus Visa Exact, iar orice persoană care accesează microsite-ul nou lansat, la completarea unui formular de participare, intră automat în cursa pentru câștigarea unui smartphone Nokia Lumia 925.
Avantajul cardului de credit de la Piraeus Bank este că orice utilizator va primi înapoi 3% din valoarea cumpărăturilor făcute în perioada de desfășurare a campaniei (20 noiembrie 2013 – 31 ianuarie 2014).
„În aceasta nouă campanie vorbim de un beneficiu unic pe piaţă, cei 3 % returnaţi la orice fel de produs cumpărat, vorbim de produse uşor de utilizat, sigure și aliniate trend-ului pieţei şi mai mult decât atât, devenim mult mai accesibili pentru clienţi prin crearea unei campanii online şi a unui microsite dedicat. Cardulcupromotii.ro continuă şirul de acţiuni alocate mediului online desfăşurate de Piraeus Bank România şi prin acesta dorim să fim tot mai aproape de clienţii noştri şi de nevoile lor”, susţine Monica Rădulescu, Senior Cards Officer Product Development.
“Provocarea realizării acestei campanii a fost găsirea unei metode de promovare eficiente a cardului de credit, în condițiile unei concurențe puternice. Soluția și, totodată, diferența față de competitorii Piraeus Bank România a fost avantajul oferit utilizatorilor cardului de credit, de 3% cash back din valoarea cumpărăturilor efectuate la orice magazine din țară și din străinătate.”, declară Alina Pilă, Senior Account Executive la MSPS.
Alături de microsite-ul //cardulcupromotii.ro, campania de activare este susținută și de bannere online, afișe și flyere prezente în sucursalele Piraeus Bank Romania pe tot parcursul acesteia.
Echipa care a realizat campania este formată din Aaron Balazs (Art Director), Corina Dumitrescu (Social Media Manager & Copywriter), Alina Pilă (Senior Account Executive) – din partea agentiei MSPS si Carmen Oprişescu (Marketing Manager) , Raluca-Elis Barbu (Social Media Coordinator), Monica Rădulescu- Senior Cards Officer Product Development si Elena Talpalaru-Cards Officer Product Development – din partea Piraeus Bank România.