· Suporterii echipei Steaua din 9 oraşe se vor bucura de o zi dedicată lor de către CitiFinancial şi clubul bucureştean
Suporterii Stelei din întreaga ţară au din nou posibilitatea, în perioada 18 august – 14 septembrie 2008, să îşi sărbătorească echipa favorită la ei acasă. CitiFinancial, partener oficial al clubului Steaua Bucureşti, aduce Caravana Steaua – CitiFinancial în 9 oraşe. Caravana staţionează câte o zi într-o locaţie centrală din fiecare oraş şi le oferă fanilor stelişti ocazia să participe la evenimente interactive dedicate echipei lor. „Aceasta este a doua ediţie a Caravanei Steaua – CitiFinancial, după succesul de care s-a bucurat cea organizată în 19 oraşe, în perioada martie – aprilie 2008. Caravana este parte a unui program mai amplu implementat de CitiFinancial în parteneriat cu FC Steaua, cu scopul de a-i recompensa atât pe suporterii stelişti, cât şi pe ceilalţi iubitori ai fotbalului pentru susţinerea acordată «sportului cu balonul». Prin intermediul acestui proiect, Steaua şi CitiFinancial intenţionează să ofere o nouă bucurie steliştilor şi iubitorilor de fotbal, în general”, a declarat John Hays, Director departament persoane fizice Citibank România SA. „Programul se concentrează pe fotbal şi pe valorile acestui sport. Atât echipa CitiFinancial, cât şi echipa Steaua au în comun valori precum succesul, tradiţia şi performanţa, aşa încât definirea de noi modalităţi prin care îi putem ajuta pe suporteri să se implice tot mai mult în joc este foarte importantă pentru noi toţi”, a adăugat John Hays.
Caravana Steaua – CitiFinancial vine în întâmpinarea suporterilor roş-albaştri cu activităţi interactive şi le oferă acestora şansa de a câştiga premii. Doritorii se pot înscrie la oricare dintre probele surpriză şi îşi pot demonstra calităţile de fotbalişti prin probe cu mingea. Daca persoanele care se înscriu la aceste concursuri achizitioneaza obiecte promotionale ale clubului Steaua acestea vor primi, in limita stocului disponibil si cadouri surpriza, respectiv diverse obiecte personalizate cu sigla Citi. Cadoul poate fi ridicat de la sediul CitiFinancial ales de câştigător. De asemenea, prin intermediul unui panou-imagine cu echipa Steaua în mărime naturală, amplasat în apropierea caravanei, fanii stelişti vor avea posibilitatea de a se fotografia cu idolii lor. Fotografia poate fi ridicată apoi de la sediul CitiFinancial din localitatea respectivă.
Oraşele care vor fi vizitate de Caravana Steaua – CitiFinancial sunt Piteşti – 18 august, Hunedoara – 19 august, Alba Iulia – 20 august, Sibiu – 21 august, Bistriţa – 22 august, Sf. Gheorghe – 23 august, Călăraşi – 11 septembrie, Constanţa – 12 septembrie, Slobozia – 14 septembrie.
La prima ediţie a Caravanei Steaua – CitiFinancial au participat efectiv la activităţile interactive peste 4.300 suporteri ai Stelei, aceştia primind ca premii poze cu ei şi echipa favorită – Steaua sau premii speciale constând în obiecte promoţionale personalizate cu Steaua şi CitiFinancial.
Citibank România S.A. a încheiat în 17 septembrie 2007 un contract pe 3 ani cu F.C. Steaua S.A., CitiFinancial – divizia de finanţări persoane fizice – devenind partenerul oficial al clubului. Logo-ul CitiFinancial a apărut pentru prima dată pe tricourile Steaua în data de 19 septembrie 2007, la meciul cu Slavia, de la Praga.
{mosloadposition user10}