· Guerilla Verde, prima caravană de film cu mesaj ecologic din România, porneşte la drum;
· Ediţia a XVI-a se desfăşoară în oraşele Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov şi Timişoara, cu susţinerea Yves Rocher România şi Lidl România;
· În cadrul caravanei Guerilla Verde vor fi prezentate condiţiile de înscriere la cea de-a patra ediţie a concursului de reciclare creativă şi design, Can Art&Design Festival
Cu o tradiţie de opt ani, proiectul Guerilla Verde a fost lansat ca prima caravana de film cu mesaj ecologic din România. Din 2009, caravana a ajuns în peste 25 de oraşe din ţară şi a atins un număr de peste 30.000 de participanţi. Ediţia cu numărul XVI se desfăşoară în perioada octombrie – noiembrie şi include prezentări şi proiecţii de film în şcoli, licee şi facultăţi din oraşele Bucureşti (20 octombrie), Cluj-Napoca (27 octombrie), Iaşi (3 noiembrie), Braşov (10 noiembrie) şi Timişoara (17 noiembrie).
Caravana include proiecţii de film care transmit un mesaj ecologic publicului tânăr, prezentări despre impactul acţiunilor fiecăruia dintre noi asupra mediului – poluare, scăderea numărului de resurse, încălzire globală – şi discuţii cu invitaţi care pregătesc teme de reflecţie şi provocări. Toate unităţile şcolare înscrise în proiect beneficiază de programe de colectare selectivă puse la dispoziţie de partenerii implicaţi în derularea acţiunilor, cu scopul de a contribui la încurajarea unui comportament orientat spre conservarea resurselor şi transformarea acţiunilor zilnice în evenimente responsabile.
Începând cu acest an, Lidl România se implică în derularea proiectului Guerilla Verde, cu scopul de a porni un dialog cu generaţia tânără de la noi din ţară în ceea ce priveşte grija faţă de mediu. Prin susținerea proiectului Guerilla Verde, Yves Rocher România doreşte să ducă mai departe angajamentele sale în domeniul protecției mediului, începute în țara noastră încă din anul 2013 prin acțiuni ecologice semnificative atât de plantare, cât şi de implicare a populațiilor locale şi educarea acestora în sensul protecției mediului.
Cu ocazia celei de-a XVI-a ediţii, Every Can Counts România va prezenta detaliile despre concursul Can Art&Design Festival, o iniţiativă prin care este stimulată reciclarea creativă a dozelor din aluminiu în rândul publicului de la noi din ţară. Ajuns la ediţia a patra, concursul are patru secţiuni (Can Bag Design, Design, Hand-made Adulţi şi Hand-made Copii) pentru care se fac înscrieri până la 19 noiembrie, pe pagina www.canartdesignfestial.ro.
Caravana educaţională Guerilla Verde este un eveniment organizat de Media Image Factory, Asociaţia Charity Gift şi Asociaţia Alucro. Cea de-a XVI-a ediţie a caravanei educaţionale se desfăşoară în oraşele Bucureşti Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov şi Timişoara, cu sprijinul Lidl Romania si Yves Rocher prin programul „Acţionăm împreună”. Programul şi traseul caravanei sunt disponibile pe www.guerillaverde.ro şi pe www.facebook.com/GuerillaVerde.
Cu sprijinul: Yves Rocher România, Lidl România, Every Can Counts România
Parteneri media: Zile şi Nopţi, Şapte Seri, Infomediu Europa, Cinemagia, Stiinta&Tehnica, Avantaje, Cinefan, Revista Biz, Revista Bulevard, Gratuitor, Roportal, Timisoreni.ro, LumeaInTrend.ro, In Oras.ro, StiriONG.ro, StopCO2, Ziarul Clujean, Ziarul de Iasi, Ziarul Actualitatea, MyTex.ro, Iaşi Fun, Cultura in Iasi.ro, Impact FM, Biz Braşov, Preţul zilei, Metropola, 24 Fun, Braşov TV, Newsbv.ro, Mix 2 TV.