Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Caraiman invită consumatorii să își tragă sufletul și să câștige premii

Caraiman invită consumatorii să își tragă sufletul și să câștige premii

Noua marcă din portofoliul Bergenbier S.A. lansează o promoție națională

București, august 2024. Caraiman, cel mai nou brand din segmentul core din România, anunță campania „Trage-ți sufletul și poți câștiga”, prin care consumatorii pot avea parte de o serie de premii atunci când se bucură de gustul echilibrat al berii din portofoliul Bergenbier S.A.

Caraiman invită consumatorii să își tragă sufletul și să câștige premii

„Totul începe cu un Caraiman pus la rece, care poate aduce sub capac sau cheiță o bere ori chiar codul câștigător al celor 100.000 de euro pentru propria cabană. Este prima promoție națională a mărcii și am gândit această campanie pe nevoile actuale din piață: o rată de câștig ridicată când vorbim despre premiile în bere și un mare premiu atractiv. Ne bucurăm să vedem cât de bine a fost primită lansarea Caraiman, semn că segmentul core avea nevoie de un brand nou, cu gust echilibrat”, a punctat Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Promoția are o rată de câștig extrem de atractivă, una din cinci beri putând să aducă încă o bere de 0,5 litri. Perioada de înscriere a codurilor pentru marele premiu este 1 august – 31 octombrie, iar cea de revendicare a berii câștigate se întinde până la 31 ianuarie 2025.

„Un moment de respiro, asta am văzut că își doresc consumatorii în toate interacțiunile pe care le-am avut cu aceștia. De aici a început povestea Caraiman, a cabanei care e atât de apreciată în piață, dar și a promoției cu care venim acum spre consumatori. Prin distribuția bună pe care o avem, consumatorii pot să se bucure de această promoție atât off-trade, cât și on-trade și îi încurajăm pe toți să își tragă sufletul și, de ce nu, să se bucură de unul dintre premiile din campanie”, a punctat Nicoleta Cosneanu, Senior Brand Manager.

Campania se bucură și de un nou TVC, dar și de plasări in-store, comunicare digitală și radio. Mecanismul detaliat și regulamentul campaniei sunt disponibile pe site-ul oficial caraiman.ro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.