Captain Bean, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate lanțuri de cafenele din Cluj-Napoca, a inaugurat la începutul lunii martie o nouă locație în sistem de franciză, în Tulcea, fiind și prima locație din acest oraș. Astfel că, rețeaua a ajuns la nivel național la un număr total de 18 unități, dintre care 11 deschise în sistem de franciză.
Noua locație inaugurată la începutul acestei luni este prima cafenea Captain Bean din orașul Tulcea și se întinde pe o suprafață de 50 de metri pătrați. Cu o îmbinare optimă a zonei de cafea cu cea de produse complementare, precum cele de patiserie, proaspete, cafeneaua dispune și de o zonă unde clienții pot savura cafeaua, atunci când contextul social va permite acest lucru.
„Intrarea Captain Bean pe piața cafenelelor din Tulcea a fost un succes încă din prima zi, iar acest lucru ne bucură și ne impulsionează să ne dezvoltăm național din ce în ce mai mult. Unul dintre avantajele noastre într-o industrie a cafelei precum Tulcea este că mixul de produse de cafea cu cele complementare este unic, iar campaniile de marketing și de fidelizare au avut un impact major încă din momentul inaugurării”, a declarat Bogdan Pandea, CEO și fondator Captain Bean.
Franciza Captain Bean din Tulcea face parte dintr-un proiect de refresh de brand, care are ca scop mărirea vizibilității locației într-un mod semnificativ și în același timp comunicarea mult mai eficientă a mantrei brandului Captain Bean. În acest sens, ajustarea paletei de culori și implementarea noului slogan fac din noul concept unul mai direct, clar, curajos și dinamic, care poate fi mult mai ușor de recunoscut.
Noul proiect oferă o îmbunătățire 360 de grade a comunicării și emancipării brandului în locație. De asemenea, au fost aduse îmbunătățiri semnificative și meniului principal pentru a scoate în evidență atât produsele de cafea, cât și cele complementare, zonei de packaging și în mod special delimitării zonelor to go, to stay, for home și a celor complementare.
Franciza din orașul Tulcea este operată de către un cuplu, aflat la primul său business.
„Având în vedere că este prima noastră afacere, am dorit să apelăm la o franciză, pentru a ne asigura că investiția făcută este pe mâini bune. Captain Bean ne-a inspirat încredere și siguranță, fiind foarte ușor să lucrăm împreună cu ei. Încă de la deschidere ne-am asumat roluri în cele două direcții ale afacerii, operațional și marketing, astfel încât să ne bucurăm de o creștere constantă”, a declarat Emil Simion, francizatul noii locații Captain Bean din Tulcea.
Planurile de extindere pentru Captain Bean în Brașov, Cluj, Timișoara, Suceava și Craiova
Planurile de dezvoltare a rețelei pe direcția de franciză sunt în focus în următoarea perioadă, având deja încă o locație în stadiu de șantier, pe lângă cele două deja deschise în București. De asemenea, reprezentanții Captain Bean sunt în căutarea a trei locații pentru trei noi francizați în București. La nivel național, compania are francizați în Brașov, Cluj, Timișoara și Suceava, aceștia fiind în căutare de spații pentru cafenele, în timp ce la Craiova se pun bazele unei noi locații.
„Observăm un interes crescut pentru francizele Captain Bean chiar și în acest context pandemic cu care ne confruntăm. Există multe persoane care vor să renunțe la cariera din corporații sau instituții publice și să înceapă pe cont propriu o afacere. Noi suntem aici să îi ajutăm să își îndeplinească acest vis și să le oferim tot suportul de care au nevoie”, a încheiat Bogdan Pandea.
Despre Captain Bean
Captain Bean este un lanț local de cafenele, fondat în 2014 la Cluj. În 2020, rețeaua Captain Bean număra 18 locații la nivel național, toate în sistem de franciză. Mizând pe diversitate și inovație, Captain Bean își propune pentru 2021 o dezvoltare accelerată a rețelei de francize la nivel național și o cifră de afaceri de 5 milioane de lei.