Marţea aceasta, păcătoşii nocturni de la Antena 1 au învins din nou concurenţa, oferindu-le telespectatorilor subiecte savuroase, dezvăluiri de senzaţie şi discuţii aprinse. Alături de Dan Capatos au venit ieri în platoul emisiunii Daniel Buzdugan şi Mihai Morar care pun la cale cel mai mare karaoke din România, vineri, în Timişoara. Tot în această ediţie, Oana Zăvoranu a vorbit despre copilăria sa, despre relaţia cu tatăl său şi povestea incredibilă de viaţă a celui pe care îl consideră îngerul său păzitor. Vedeta a dezvăluit telespectatorilor mai multe informaţii din acea perioadă când tatăl său se afla în arest. Cei de acasă au rămas şi ieri alături de “Un show păcătos”, emisiunea impunându-se lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+ urban. Tot marţea aceasta, cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu” şi Observatorul orei 16 s-au clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor.
Astfel, “Un show păcătos” s-a impus lider de piaţă la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, înregistrând un rating mediu de 2,8 procente şi o cotă de piaţă de 14,9 %, pe locul secund clasându-se Pro TV cu 2,5% rating şi 13,1% share. Emisiunea moderată de Dan Capatos s-a situat pe primul loc şi la nivelul targetului all urban cu 2,5% rating şi 12,8% cotă de piaţă.
Un frecvent ocupant al poziţiei de lider de piaţă, reality-showul “Mireasă pentru fiul meu” a învins din nou concurenţa cu ambele ediţii difuzate ieri. În slotul ediţiei de dimineaţă, “Mireasă pentru fiul meu” a înregistrat la nivelul targetului all urban 1,6% rating şi 11,8% share, cea de-a doua poziţie în clasamentul audienţelor fiind ocupată de Antena 3 cu 1,4 procente rating şi 10,8% share.
În slotul de difuzare al ediţiei de după amiază, 13:59-16:00, Antena 1 s-a impus din nou lider de piaţă cu “Mireasă pentru fiul meu” atât la nivelul targetului comercial, 15-54 urban, cât şi la nivelul publicului din mediul urban. Cu 3,2 % rating şi 15,8% share, emisiunea moderată de Mirela Boureanu Vaida s-a situat pe prima poziţie în top la nivelul targetului all urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV care a înregistrat doar 1,9 procente rating şi 9,4% share.
Şi Observatorul orei 16, prezentat de Oana Frigescu, a condus ieri clasamentul de audienţă la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe targeturile all urban, 15-54 urban
Perioada 15 Mai 2012
Datele de audienţă pentru ziua de 15 mai cuprind un numar de 1198 de gospodării din 1200.