Canopy, una dintre cele mai mari agenții românești de marketing online cu focus pe Pay Per Click și Id-entity, printre grupurile de top din Europa în conceperea, producerea și gestionarea conținuturilor și serviciilor de comunicații digitale, vor dezvolta împreună, la Iași, un centru de specialiști în promovare online pentru piața din Italia.
Colaborarea dintre cele două companii se bazează pe oportunitățile și sinergiile garantate de schimbul de experiențe și resurse: de la serviciu clienți la crearea campaniilor de comunicare online; de la consolidarea capacității de control a campaniilor gestionate la creșterea productivității.
În prima etapă, parteneriatul implică pregătirea și creșterea unei echipe de specialiști Google AdWords care să deservească clienții Id-entity.
,,Cu acest prilej, cele două companii au putut să evalueze potențialul și avantajele unui parteneriat’’, spune Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România. ,,Sinergiile cu Canopy ne permit să mulțumim aceiași clienți urmând două căi diferite. Planurile noastre pe termen scurt și mediu vizează dezvoltarea abilităților tehnice ale angajaților noștri cu scopul de a ne extinde prezența pe piețele europene și de a crește echipa din Romania oferind servicii digitale complete’’, a adăugat Andreea Cristinari.
Programul de formare va fi coordonat de Canopy, care a dezvoltat în ultimii ani o serie de sesiuni personalizate de training în marketing online, de la strategie digitală și diferențiere de piață la cursuri specifice de Google AdWords și Facebook Ads. În plus, trainerii Canopy au instruit mii de studenți din mai multe universități și facultăți din România, inclusiv prin proiectul Atelierul Digital, dezvoltat de Google România.
,,Cred foarte mult în potențialul specialiștilor în marketing online din România. În mod particular, Iașiul mi-a dovedit că poate deveni o veritabilă pepinieră de talente în Google AdWords și strategie digitală, acesta fiind și unul dintre motivele pentru care Canopy s-a extins anul trecut la Iași. Tinerii din oraș au ocazia de a gestiona campanii online pentru branduri puternice din orice colț al lumii”, a explicat Cristian Ignat, fondatorul Canopy.
Agenția Canopy s-a extins anul trecut la Iași, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate să își crească businessul prin promovare online de tip Google AdWords, Facebook Ads sau YouTube. În prezent, compania are 18 angajați, dintre care șase în biroul din Iași.
Înființată în martie 2016, Id-entity România a fost inițial creată și condusă de doar trei persoane și a ajuns în prezent să aibă 90 de angajați. Dedicând o deosebită atenție selecției și dezvoltării resurselor umane, compania oferă marilor branduri de pe piața italiană (McDonald’s, MediaWorld și Italiaonline) o gamă largă de servicii: dezvoltare web, gestionarea catalogului e-commerce, graphic design, editare video, social media, branding și marketing online, producție care generează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro pe an.