Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, achiziționează agenția Barebone London din Marea Britanie, care oferă servicii de strategie și consultanță în marketingul digital. Agenția britanică este condusă de Alex Blogu, ex Google, strateg cu experiență pe piața din UK.
Barebone London este a treia achiziție făcută de Canopy, după agenția Edge și studioul de producție video Umbrela.
În urma fuziunii, Barebone London va intra sub brandul Canopy.
Canopy este prezent în Marea Britanie prin biroul deschis în 2020. Acesta este specializat în animații video și este condus de Elena Cazacu, Head of Production.
Echipa Barebone London are o experiență cumulată de peste 15 ani și activează pe una dintre cele mai competitive piețe de publicitate la nivel global. Conform unui raport IAB UK, în Marea Britanie, volumele investite în publicitatea online au depășit volumele investite în publicitatea TV încă din 2009. Agenția Barebone London are în portofoliul de clienți companii multinaționale precum: KPMG, Telefonica, Vodafone, Nokia, The Economist, IKEA.
Biroul Canopy din Marea Britanie va fi condus de Alex Blogu, ex Google, în calitate de Managing Director, alături de Bogdan Cristea, Director de Strategie, deținător al unui doctorat în studiul comportamentului consumatorului și de Elena Cazacu, Head of Production, managerul departamentului de animații.
„Industriile de publicitate și marketing au nevoie de o abordare nouă, ancorată în prezent. Pentru noi, este cu adevărat important să aducem împreună gândirea strategică și modalitățile creative de utilizare a tehnologiilor și mediilor digitale pentru a redefini modul în care brandurile își spun poveștile. Ne dorim să inspirăm companiile să-și rafineze dialogul pe care îl au cu consumatorii, prin emoție adaptată la contextele culturale.” – declară Alex Blogu, Managing Partner Canopy UK
Bogdan Cristea descrie Canopy UK ca fiind un nou tip de agenție de marketing, în care storytellingul își consolidează poziția de lider în procesul de comunicare dintre branduri și consumatori.
„Oamenii trăiesc povești atunci când cumpără produse sau servicii. Prin video storytelling vom ajuta companiile să își modeleze și să-și transmită poveștile într-un mod inedit, mult mai aproape de ceea ce îi face pe oameni să rezoneze. Totodată, prin această nouă abordare, ne dorim să inspirăm consumatorii să treacă de la storytelling la storydoing și să devină, astfel, parte din poveste.” – punctează Bogdan Cristea, Director de Strategie Canopy UK
Cristian Ignat, fondatorul Canopy, va rămâne în echipa de management și va avea un rol activ în consolidarea prezenței noii agenții pe piața din Marea Britanie.
„Ne dorim să accelerăm și în Marea Britanie succesul pe care Canopy îl are pe piața din România. Rămânem, în continuare, ghidați de creativitatea abordării și de disciplina și rigoarea cu care realizăm implementarea. Vom folosi expertiza colegilor din Marea Britanie și pentru clienții din România, iar acest lucru ne oferă un avantaj competitiv în piață. În plus, livrarea de povești animate care să rezoneze cu consumatorul final, va aduce un suflu nou în industria în care activăm și va fi un diferențiator puternic pe piața locală.” – a declarat Cristian Ignat, fondator Canopy
Canopy va folosi expertiza echipei din Marea Britanie pentru a îmbunătăți și a-și extinde serviciile din piața locală
Echipa din România va a acces la o serie de resurse și bune practici preluate din Marea Britanie, recunoscută pentru competitivitatea industriei de publicitate. Astfel, clienții Canopy vor avea acces la strategii complexe și inovative prin care să genereze noi experiențe de brand și atribute de valoare pentru consumatori.