Cea de-a cincia editie a evenimentului Cannes Predictions initiat si organizat de Leo Burnett Romania se va desfasura in parteneriat cu Business Media Group, in cadrul Strategic 2006, cel mai complex forum de marketing, comunicare si vanzari si va avea loc in data de 8 iunie, ora 16.00, la World Trade Center Bucuresti, Sala New York.
Pe langa evenimentul propriu-zis din 8 iunie, unde accesul se va face pe baza invitatiei, Leo Burnett ofera publicului larg posibilitatea de a vota incepand cu data de 9 iunie pe site-ul www.leoburnett.ro/cannesprediction posibilele creatii castigatoare la Cannes Lions.
Evenimentul propriu – zis consta in vizionarea celor mai bune 50 de spoturi TV si alegerea acelora care sunt pretendente la marele premiu. Participantii la acest eveniment fac predictii asupra celor mai bune 20 de spoturi care au sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.
Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai iar compilatia continand cele 50 de spoturi TV a fost transmisa mediei de specialitate. De-a lungul anilor aceasta caseta a devenit o traditie mult asteptata, ce informa presa si liderii industriei de publicitate despre spoturile TV care aveau cele mai mari sanse sa castige premii la festivalul Cannes Lions.
Anul acesta traditia Cannes Predictions implineste doua decenii. Compilatia cu cele 50 de spoturi TV este vizionata in primele doua saptamani ale lunii iunie in peste 20 de tari, raspandind misiunea Leo Burnett de a impune standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.
Incepand din 2002, Leo Burnett organizeaza anual Cannes Predictions si in Romania, oferind celor pasionati de publicitate posibilitatea de a vedea cele mai bune creatii din lume de la ultimul Cannes.
In ceea ce a devenit deja o traditie, Leo Burnett Romania premiaza castigatorul concursului Cannes Predictions din acest an cu un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum Festival, din luna octombrie. Leo Burnett va desemna castigatorul acestei editii Cannes Predictions in intervalul 26 iunie –3 iulie.
Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
{mosloadposition user10}