“Care sunt cliseele industriei noastre despre Cannes si cit sunt ele de eronate?”, “De ce nu merg romanii la cel mai prestigios festival de publicitate din lume?”, “Ce armura trebuie sa poarte delegatia Romaniei, in cusca Leilor, in iunie anul acesta?”, “ Cum trebuie rezolvat brief-ul competitiei nationale in urma careia 3 tineri romani vor pleca anul acesta la Cannes si, cine stie, poate se vor intoarce acasa cu un pui de leu in lesa?”
Iata citeva dintre temele care vor fi abordate la conferinta “ Tinara Romanie la Cannes, o poveste tangibila”. Conferinta va avea loc vineri, 22 aprilie, la Camera de Comert si Industrie ( Sala Al. Ioan Cuza), de la ora 10:30, in contextul “Olimpiadelor comunicarii”, unul dintre cele mai provocatoare evenimente anuale dedicate studentilor cu aspiratie.
Trei tineri romani – un student pasionat de comunicare si o echipa formata dintr-un copywriter si-un web designer de talent – vor reprezenta Romania la Cannes Lions, cel mai prestigios festival de publicitate la nivel global. Festivalul, reunind personalitati de calibru care au schimbat chipul comunicarii secolului 20, va avea loc in ultima saptamina a lunii iunie.
Un juriu de elita, format din personaje care-au facut performanta in industrie fara sa faca automat si compromisuri, ii vor selecta, in urma unei competitii nationale, pe cei trei tineri care vor pleca la festivalul de pe Riviera in iunie anul acesta.
Ce inseamna juriu de elita?
Liviu David presedinte de onoare la “Young Creatives – sectiunea Cyber” si Alina Gavrila la “Studentul anului” sunt nume care se recomanda de la sine pentru cunoscatorii industriei de comunicare.
Printre juratii din echipa Alinei Gavrila, care vor evalua lucrarile studentilor se numara Raluca Feher (Cap), Serban Alexandrescu, ( Headvertising), Viorel Mihalcea( Trilogy), Viorel Sergovici ( Silver Bullet), Stefan Liute (Grapefruit).
Juratior li se dauga in ambele cazuri reprezentantii sponsorilor, alesi, de asemenea, pe sprinceana, in functie de performantele pe care le-au atins de-a lungul timpului, in business. E vorba despre Robert Redelenu ( ZAPP), Valentina Baicuianu (Sprite), Genoveva Stanitschi ( CODECS), Costin Popescu (Next/ Cap).
Teodora Migdalovici, consultant in comunicare pentru clienti din prima liga, al carui condei incisiv e reputat in industrie, reprezinta, de anul acesta, festivalul Cannes Lions in Romania.
Detaliile despre data limita si conditiile participarii pot fi preluate de la Anita Panait, directorul de comunicare al festivalului in Romania la
anita.panait@jurnalul.ro.
Presa interesata, oamenii de web, creatie si studentii aspiranti sunt asteptati cu bratele deschise, cu intrebari provocatoare si raspunsuri comode sau incomode, dupa caz.
{mosloadposition user10}