un produs care nu creeaza dependenta
Ice tea cu cannabis, produsul care a facut furori pe 3 continente, poate fi gasit de luna aceasta pe piata din Romania.
Vandut sub numele de “C-Ice Swiss Cannabis Tea”, bautura contine, pe langa ingredientele clasice ale ceaiului cu gheata, sirop de flori de canepa (5%) si THC (0,0015%) – substanta activa din cannabis. Proprietatile narcotice ale canabisului au fost eliminate, astfel incat bautura sa nu creeze dependenta.
Comercializat sub sloganul “Fantastic Natural Feeling”, C-Ice a inregistrat in Austria vanzari de peste 500.000 de doze anual. In UK, C-Ice este comercializat in “health shops” datorita continutului sau cat mai natural posibil (aroma si sirop de canepa indiana, continut scazut de zahar, ambalaj reciclabil).
C-Ice Swiss Cannabis Tea – se adreseaza consumatorilor cu varste cuprinse intre 15 si 40 de ani si reprezinta “inventia” germanului Mr. Rinaldo Eckman (proprietar al Naturart AG), care a studiat timp de 10 ani posibilitatea crearii unui astfel de produs. Eckman a vandut drepturile de productie companiei Thurella si drepturile de distributie companiei Seagull. Astfel, in vara anului 2003, C-Ice a fost lansat in Elvetia si Austria.
In momentul de fata, C-Ice este distribuit in peste 37 de tari din intreaga lume.
“Fiind un produs unic, el nu are competitori nicaieri in lume. Este singura bautura racoritoare pe baza de canabis; nu este un energizant si niciun ice tea obisnuit, este ceva diferit – o bautura cu canabis!” – apreciaza Dragos Mindreci (Director Marketing si comunicare DDV)
In Romania, C-Ice se comercializeaza prin Depozitul de Vinuri (DDV) pe segmentul de piata Ho.Re.Ca.
In ceea ce priveste strategia de dezvoltare a vanzarilor, urmatorul canal ce va fi atacat este cel al lanturilor de benzinarii, urmand apoi locatiile tip super si hypermarket-uri din principalele orase ale tarii. Pentru 2006 obiectivul de vanzari pentru C-Ice Cannabis este unul calitativ, prioritara pentru noi fiind prezenta in cat mai multor locatii. Este vorba de un produs unic, exclusivist pozitionat in categoria premium.
Depozitul de Vinuri (DDV) s-a lansat in anul 2004, prin deschiderea magazinului “Vices&More”, in cadrul complexului comercial Plaza Romania. Distributia de vinuri a inceput un an mai tarziu, in ianuarie 2005, pe segmentul de piata Ho.Re.Ca. si retail.
“Vices&More” comercializeaza peste 360 de sortimente de vin din 10 tari, de pe 4 continente: Europa, America de Sud, Africa si Austrialia, fiind primul magazin din tara in care etichetele internationale depasesc 80% din totalul suprafetei de expunere.
{mosloadposition user10}