Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cannabis Tea

un produs care nu creeaza dependenta

Ice tea cu cannabis, produsul care a facut furori pe 3 continente, poate fi gasit de luna aceasta pe piata din Romania.
Vandut sub numele de “C-Ice Swiss Cannabis Tea”, bautura contine, pe langa ingredientele clasice ale ceaiului cu gheata, sirop de flori de canepa (5%) si THC (0,0015%) – substanta activa din cannabis. Proprietatile narcotice ale canabisului au fost eliminate, astfel incat bautura sa nu creeze dependenta.

Comercializat sub sloganul “Fantastic Natural Feeling”, C-Ice a inregistrat in Austria vanzari de peste 500.000 de doze anual. In UK, C-Ice este comercializat in “health shops” datorita continutului sau cat mai natural posibil (aroma si sirop de canepa indiana, continut scazut de zahar, ambalaj reciclabil).

C-Ice Swiss Cannabis Tea – se adreseaza consumatorilor cu varste cuprinse intre 15 si 40 de ani si reprezinta “inventia” germanului Mr. Rinaldo Eckman (proprietar al Naturart AG), care a studiat timp de 10 ani posibilitatea crearii unui astfel de produs. Eckman a vandut drepturile de productie companiei Thurella si drepturile de distributie companiei Seagull. Astfel, in vara anului 2003, C-Ice a fost lansat in Elvetia si Austria.
In momentul de fata, C-Ice este distribuit in peste 37 de tari din intreaga lume.

“Fiind un produs unic, el nu are competitori nicaieri in lume. Este singura bautura racoritoare pe baza de canabis; nu este un energizant si niciun ice tea obisnuit, este ceva diferit – o bautura cu canabis!” – apreciaza Dragos Mindreci (Director Marketing si comunicare DDV)

In Romania, C-Ice se comercializeaza prin Depozitul de Vinuri (DDV) pe segmentul de piata  Ho.Re.Ca.
In ceea ce priveste strategia de dezvoltare a vanzarilor, urmatorul canal ce va fi atacat este cel al lanturilor de benzinarii, urmand apoi locatiile tip super si hypermarket-uri din principalele orase ale tarii. Pentru 2006 obiectivul de vanzari pentru C-Ice Cannabis este unul calitativ, prioritara pentru noi fiind prezenta in cat mai multor locatii. Este vorba de un produs unic, exclusivist pozitionat  in categoria premium.

Depozitul de Vinuri (DDV) s-a lansat in anul 2004, prin deschiderea magazinului “Vices&More”, in cadrul complexului comercial Plaza Romania. Distributia de vinuri a inceput un an mai tarziu, in ianuarie 2005, pe segmentul de piata Ho.Re.Ca. si retail.

“Vices&More” comercializeaza peste 360 de sortimente de vin din 10 tari, de pe 4 continente: Europa, America de Sud, Africa si Austrialia, fiind primul magazin din tara in care etichetele internationale depasesc 80% din totalul suprafetei de expunere.

Bucuresti, 10.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.