Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cand viata e grea, te sustine Unirea

CAP si Next Advertising semneaza noua campanie Unirea, de criza. Asadar, o promotie desigur.

Si cum traim vremuri in care putina lume mai musca la momeala marilor premii tip 6 din 49, trase la tombolele promotiilor, noua promotie Unirea vine cu multe premii instant, oferite pe perioada verii. Announcerul acestei promotii spune ca "te uiti  in dop si castigi pe loc sute de mii de premii", ceea ce inseamna de fapt ca la orice sticla de Unirea cumparata, poti castiga pe loc inca una la fel.

Totusi sloganul campaniei este "Cand viata e grea, te sustine Unirea", iar acest line promotional, la fel ca si sloganul marcii Unirea ("Unde’s multi puterea creste"), comenteaza ironic povestea, de pe margine, fiind in totala contradicitie cu ceea ce se intampla de fapt in desfasurarea celor 4 spoturi, unde baietii nostri huzuresc lipsiti de griji.

“Dat fiind perioada nefasta prin care trece economia, nu prea mai e de lucru in constructii asa ca ei zac relaxati la sauna, in loc sa-i vedem la munca pe santierele patriei in praf si soare asa cum ne-au obisnuit. Dorel ramane totusi singura constanta a acestui serial, fiind in continuare tinta bascaliei  grupului. In plus, datorita mixului de rase din ramasita de industrie a constructiilor, am introdus si cativa asiatici care mai nou au mare trecere la antreprenorii din constructii fiindca muncesc mult pe bani putini. Scopul prezentei lor printre membrii deja traditionali ai echipei  este sa aduca suflu proaspat conversatiei caracteristice, fara a stirbi insa carisma lui Gogu, Relu, Brasov sau Dorel”, declara Codin Caradimu.

La realizarea spoturilor s-a mers pe formula deja consacrata: Radu Muntean – regizor, Tudor Lucaciu DOP si casa de productie Multimedia Est.

Din partea agentiilor Cap si Next Advertising au participat : Codin Caradimu – Director Creatie CAP, Tedi Zugravu – Art Director CAP, Daciana Ispir- Account Manager Next Advertising, Sorin Popescu – Director General Next Advertising, Aurelian Mirea – Media Planner Next Advertising.

Campania ruleaza pe urmatoarele posturi: Antena 1, ProTV, GSP TV, TVR 1, OTV, TVR 2, Kanal D, Taraf, Etno, Telesport si Sport Klub.

Next Advertising si Cap sunt doua agentii de publicitate independente, care au  functionat impreuna pana in 2006 sub numele NextCap. Colaborarea celor doua continua pe branduri dezvoltate in comun, precum Murfatlar, Biborţeni, Salonta, Matache Macelaru, Zaraza, Babanu etc

Bucuresti, 10.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.