Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Când marca devine neîncăpătoare, dai refresh!

Rebranding Up Romania

Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma unui amplu proces de rebranding

Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea.

Astfel:
• Cardurile şi tichetele de masă pentru angajaţi motivaţi Chèque Déjeuner devin Up Dejun
• Tichetele Cadhoc pentru angajaţi implicaţi devin Up Cadou
• Tichetele Chèque de Services pentru acţiuni de protecţie socială devin Up Social
• Cardurile sau voucherele de vacanţă Chèque Vacances devin Up Vacanţă
• Tichetele de creşă Chèque Bébe pentru angajaţi responsabili devin Up Creşă.

Rebranding Up Romania

După ce, în 2015, ca urmare a unui efort global de rebranding, compania Chèque Déjeuner a devenit Up în toate ţările unde activează, în 2017 şi 2018 a continuat procesul de transformare pe celelalte dimensiuni ale brandului: schimbarea semnăturii şi a denumirii soluţiilor pe care le propune clienţilor din România.

Mai bine în fiecare zi, sloganul Up România, se va regăsi în toate materialele companiei, un mesaj prin care Up România îşi arată angajamentul şi preocuparea pentru creşterea calităţii vieţii angajaţilor români.

“Când compania mamă Chèque Déjeuner a devenit Up, am vrut să transmitem un mesaj puternic la nivel global: suntem o companie care şi-a depăşit demult graniţele şi menirea iniţială. Am devenit o companie internaţională, puternică, cu o ofertă diversă şi consistentă de servicii, un grup prezent în 19 ţări, care priveşte spre viitor şi spre soluţii inovatoare în relaţia cu partenerii săi.

Anul trecut şi anul acesta am făcut paşi în plus pentru adaptarea mărcii pe plan local, pentru că ne dorim să fim cât mai aproape şi mai pe înţelesul companiilor noastre clienţi şi a tuturor angajaţilor români care folosesc tichetele şi cardurile noastre”, a subliniat Elena Pap, directorul general al Up România.

Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanţă, Up Social şi Up Creşă sunt noile denumiri ale soluţiilor noastre care reflectă perfect efortul nostru de a veni cu soluţii care simplifică, conectează şi fac mai eficientă activitatea clienţilor şi partenerilor noştri.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.