Astãzi, pe canalul de YouTube „iUmor” a fost înregistrat abonatul cu numãrul un milion, emisiunea de la Antena 1 devenind astfel singura emisiune tv din România cu un milion de abonaţi care „gustã” din plin clipurile concurenţilor şi ale câştigãtorilor care au fãcut senzaţie pe scena emisiunii difuzate în fiecare duminicã, de la ora 20:00, de-a lungul celor cinci sezoane.
Canalul „iUmor” a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iCommedy, adunând aproximativ 90.000 de subscriberi, iar din aprilie 2016, de când şi-a schimbat denumirea a ajuns la perfomanţele de astãzi, adicã nu mai puţin de 1.000.000 de abonaţii.
În total, canalul însumeazã peste 3 miliarde de minute vizionate ( 3.241.950.139) şi un total de 1412 de clipuri încãrcate, reprezentând 628.770.136 de vizualizãri. Minutele de vizionare dintr-o singurã zi, însumate, reprezintã un total de 35 de ani, iar totalul minutelor vizionate de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna 6164 de ani.
Coco Marinescu, concurentul care l-a determinat pe Mihai Bendeac sã-şi toarne un pahar de apã în cap în primul sezon al emisiunii „iUmor” conduce clasamentul celor mai vizionate videoclipuri de pe canalul „iUmor”, cu peste 8.6 milioane de vizualizãri şi un total de aproximativ 64 de milioane de minute de vizionare, fiind urmat de Cãtãlin Bordea cu 6.5 milioane de vizualizãri şi aproximativ 55 de milioane de minute de vizionare.