Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campionul DTM Wittmann a castigat la Zandvoort si a fost urmat de alti sase piloti BMW

Etapa a şaptea a sezonului DTM 2015 va intra în istoria BMW Motorsport. Condusă de învingătorul Marco Wittmann (Germania), BMW a devenit primul constructor din istoria DTM care a ocupat primele şapte locuri la finalul unei curse. Campionul en-titre DTM şi modelul său Ice-Watch BMW M4 DTM au fost urmaţi de António Félix da Costa (Portugalia), cu Red Bull BMW M4 DTM, care a obţinut primul său podium în DTM. Maxime Martin (Belgia) a fost al treilea cu modelul Samsung BMW M4 DTM, fiind al doilea pilot BMW Team RMG ce a urcat pe podium.

În spatele trioului de pe podium, Augusto Farfus (Brazilia, Shell BMW M4 DTM), Bruno Spengler (Canada, BMW Bank M4 DTM), Timo Glock (Germania, Deutsche Post BMW M4 DTM) şi debutantul în DTM Tom Blomqvist (Marea Britanie, BMW M4 DTM) s-au clasat pe poziţiile a patra, a cincea, a şasea, respectiv a şaptea, completând astfel un rezultat extraordinar pentru BMW Motorsport.

Martin Tomczyk (Germania) a fost obligat să abandoneze cu modelul BMW M Performance Parts M4 DTM din cauza unei probleme tehnice, în turul al şaselea al cursei.

Reacţii după cursa a şaptea a sezonului DTM 2015

Jens Marquardt (director BMW Motorsport): Fără îndoială, acesta este un rezultat de vis. După o sesiune de calificări superbă, am reuşit să profităm la maximum de poziţiile bune de pe grilă. Marco Wittmann a reuşit un start bun şi o cursă excelentă. Acelaşi lucru pot spune şi despre António Félix da Costa, cu cel mai bun rezultat al carierei în DTM, şi Tom Blomqvist, care a reuşit primele sale puncte în DTM. Mai mult, toţi piloţii au făcut o treabă excelentă astăzi. Doar Martin Tomczyk a fost ghinionist şi nu a reuşit să ajungă la final din cauza unei probleme tehnice. Nu ne-am fi gândit la acest rezultat istoric. Per total, a fost o performanţă a echipei – şi este bine pentru toată lumea după ultimele curse. Cu toate acestea, ştim că acest rezultat nu va ţine prea mult. Nu putem rezolva toate problemele peste noapte. Zandvoort ni s-a potrivit, iar situaţia balastului ne-a ajutat fără îndoială. Aceste sezon a demonstrat cât de repede se pot modifica lucrurile în DTM. Cu toate acestea, am demonstrat că munca intensă depusă ne duce în direcţia cea bună. Şi este minunat să vezi spiritul care domneşte în cadrul echipei. Vom avea nevoie de el pe parcursul următoarelor luni. Acum privim cu încredere spre cursa de mâine şi sperăm la un nou rezultat bun.

Marco Wittmann (BMW Team RMG, locul 1): Este minunat să revin pe primul loc. Sunt extrem de fericit. Este un rezultat foarte bun nu doar pentru mine, dar şi pentru echipă şi toţi cei de la BMW Motorsport. Cred că acest rezultat ne oferă un impuls enorm pentru restul sezonului. Cu toţi aveam nevoie de acest gen de rezultat după problemele pe care le-am avut la începutul stagiunii.

Date şi informaţii

Circuit/lungime/durată:
Circuit Park Zandvoort, 4,307 kilometri, 40 de minute plus un tur

Condiţii:
Însorit, 20 de grade Celsius

Rezultate BMW Motorsport:
#1 Marco Wittmann (Germania), BMW Team RMG, Ice-Watch BMW M4 DTM – locul 1
#13 António Félix da Costa (Portugalia), BMW Team Schnitzer, Red Bull BMW M4 DTM – locul 2
#36 Maxime Martin (Belgia), BMW Team RMG, Samsung BMW M4 DTM – locul 3
#18 Augusto Farfus (Brazilia), BMW Team RBM, Shell BMW M4 DTM – locul 4
#7 Bruno Spengler (Canada), BMW Team MTEK, BMW Bank M4 DTM – locul 5
#16 Timo Glock (Germania), BMW Team MTEK, Deutsche Post BMW M4 DTM – locul 6
#31 Tom Blomqvist (Marea Britanie), BMW Team RBM, BMW M4 DTM – locul 7
#77 Martin Tomczyk (Germania), BMW Team Schnitzer, BMW M Performance Parts M4 DTM – abandon

Informaţii:

Nici o altă marcă nu a mai reuşit să ocupe primele şapte locuri în istoria DTM. Anterior, două monopolizări ale primelor cinci locuri erau cele mai mari succes BMW.

Marco Wittmann a câştigat prima lui cursă de la Nürburgring (Germania) în 2014. Astfel s-a încheiat o serie fără victorii de aproape un an atât pentru Wittmann, cât şi pentru BMW.

António Félix da Costa a urcat pe podium pentru prima dată în cea de-a 17-a cursă a sa în DTM.

Pentru prima dată de la cursa de la Spielberg în 2014, unde a ocupat primele patru locuri, podiumul de la Zandvoort a fost ocupat doar de piloţi BMW. Şi atunci, învingător a fost Marco Wittmann.

Debutantul în DTM Tom Blomqvist a obţinut primele puncte în cariera sa în DTM, la cea de-a şaptea cursă.

Cursa a fost neutralizată cu Safety Car timp de cinci tururi după un accident în care a fost implicat Paul di Resta (Marea Britanie, Mercedes), în primul tur.

Marco Wittmann a devenit lider imediat după start, urmat de António Félix da Costa şi Maxime Martin. Augusto Farfus a coborât de pe primul pe al patrulea loc.

Modelul BMW M Performance Parts M4 DTM al lui Martin Tomczyk a început să scoată fum după perioada de neutralizare, la începutul turului al şaselea. În consecinţă, el a revenit la standuri şi a abandonat.

A doua sesiune de calificări începe duminică, la ora 12.35 (ora României). Anterior, la ora 10.45 este programată sesiunea de warm-up, cu o durată de 15 minute.

Zandvoort / Bucuresti, 12.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.