Timp de o săptămână, consumatorii pot susține proiecte artistice, culturale și sociale din țară și din străinătate servind un cocktail Negroni în oricare dintre locațiile partenere
Campari, brandul-chintesență al spiritului milanez, demarează pentru prima dată în România programul Negroni Week, un proiect global caritabil care aduce barmanii și consumatorii împreună în numele unei cauze locale și globale. Timp de o săptămână, în perioada 4 – 10 iunie, fiecare Negroni savurat în locațiile partenere contribuie la donația care va susține proiectele din România și din străinătate.
Inspirat de ceea ce a fost numit „cocktailul perfect” al Italiei, proiectul Negroni Week a fost lansat în 2013, oferind susținere în rezolvarea unora dintre cele mai stringente probleme ale societății. Anual, programul a câștigat implicarea tot mai multor locații și comunități de barmani din toată lumea, ajungând de la 120 de locații participante la 7.700 de înscrieri în 2017, în peste 60 de țări din întreaga lume.
În România, proiectul se află la prima ediție, susținut de 24 de baruri, puburi și restaurante din București, Constanța, Brașov, Iași, Focșani, Galați, Brăila, Bârlad, Satu Mare și Alba Iulia.
În săptămâna dedicată proiectului, 4 – 10 iunie, locațiile partenere vor servi cocktailul clasic Negroni și rețetele alternative Western Negroni și Sbagliato Negroni. Fiecare băutură savurată va deveni nu doar o experiență a gustului, desăvârșit de ingredientele de cea mai înaltă calitate și de măiestria barmanilor, ci și o formă de susținere a unor proiecte locale și globale.
„Negroni Week a crescut exponențial în acești șase ani de la lansare. Suntem mândri că unul dintre cocktailurile emblematice nu doar pentru portofoliul nostru, ci și pentru valorile care definesc brandul Campari reușește să aducă împreună comunitățile în numele unui proiect caritabil. Ne bucurăm cu atât mai mult cu cât cauzele care le mobilizează nu sunt doar din comunitățile apropiate, ci oameni din toate colțurile lumii susțin rezolvarea unor probleme globale într-unul dintre cele mai simple moduri – savurând un Negroni. Avem convingerea că acest proiect își va găsi și aici susținerea și vom reuși să îl creștem cu fiecare ediție”, a declarat Andreea Neagu – Brand Manager Regional Gruppo Campari.
Pe plan local, donația va merge către Cazul 101, un proiect care vine în întâmpinarea artiștilor emergenți din mai multe arii, punând la dispoziție un spațiu de expunere care poate fi transformat și reinterpretat pentru a susține orice galerie. La nivel global, fondurile strânse vor fi redirecționate către asociații care încurajează tinerii artiști, dar și către fundații culturale care deschid biblioteci în zonele în care copiii au acces limitat la cărți și manuale, respectiv asociații care se ocupă cu eliberarea animalelor sălbatice înapoi în habitatul natural.
Lista completă a locațiilor înscrise în proiect este accesibilă pe facebook.com/CampariRomania.