Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campari lanseaza platforma “Campari di Milano”, o asociere puternica intre identitatea sa

vizuala si valorile milaneze pe care le reprezinta

Camelia Șucu, Adina Buzatu, Ioana Ginghină, Cristian Samfira și Alin Gălățescu și-au asortat stilul fermecator cu Campari aseară, în cadrul unui eveniment elegant

Campari, băutura de renume mondial și simbolul clasic al stilului și al culturii italiene, lansează platforma Campari di Milano. Campania de comunicare aduce brandul prin excelență mai aproape de consumator, printr-o serie de activări menite să creeze o sinergie între identitatea vizuală a brandului și valorile milaneze pe care le comunică și le reprezintă cu mândrie.

Iubitorii Campari au avut ocazia să descopere, să simtă și să trăiască atmosfera vibrantă a orașului Milano în cadrul unui eveniment exclusivist, care a avut loc aseară într-un spațiu inedit, la showroom-ul Class Living. Invitații, celebrități, personalități din lumea fashion-ului, jurnaliști de lifestyle și reprezentanți ai comunității de social media, au avut parte de o incursiune autentică în atmosfera elegantului oraș, prin momente special create, trei călătorii tematice care au dat viață celor trei atracții importante din Milano: artă și arhitectură, muzică și dans, modă și design.

Originile milaneze, eleganța și carisma brandului s-au împletit într-un univers vizual plin de culoare, o explozie dinamică pe tonuri de roșu, care suprind perfect natura enigmatică și captivantă a celei mai cunoscute băuturi spirtoase roșii din lume, poziționând-o ca un veritabil simbol italian. Monumente emblematice, elemente de design vestimentar contemporan, detaliile iconice de artă și arhitectură se reunesc într-o identitate vizuală care surprinde întocmai esența și spiritul modern al stilului de viață urban milanez.

Declarația îndrăzneață, „di Milano”, care însoțește logo-ul reflectă istoria brandului și statutul acestuia de poveste de succes, care continuă să inspire și să definească cele mai noi tendințe.

Încă de la lansarea sa în 1860, Campari a devenit un aperitiv renumit și o prezență nelipsită de la cele mai elegante evenimente sociale. Rețeta sa unică, gustul complex îmbrăcat de aroma amăruie revigorantă oferă o experiență incomparabilă, o adevărată lecție de stil și excelență care evocă spiritul italian.

Bucuresti, 14.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.