16 ani, 28 de ediții, peste 42.000 de articole scrise de 3300 participanți la peste 500 de probe susținute de peste 150 de sponsori. Iată bilanțul celei mai longevive competiții de blogging din România, SuperBlog. A 29-a ediție este în plină desfășurare și stimulează concurenții cu teme incitante, premii atractive și campanii de testare.
Într-o lume tot mai tehnologizată, doar emoțiile transmise mai pot face dintr-un text o lectură memorabilă. Logic și creativ deopotrivă, precum cele două emisfere cerebrale care se completează pentru o experiență deplină, bloggingul rămâne unul dintre vectorii de exprimare și interacțiune online, activând deopotrivă muza inspirației și comunicarea cu cititorii.
Lansat în toamna anului 2008, concursul de blogging SuperBlog este un prilej de a descoperi și susține noi talente și de a facilita colaborările între blogosferă și mediul de afaceri din România. De atunci, fiecare ediție SuperBlog atrage la start bloggeri dornici să se afirme prin puterea cuvintelor, hotărâți să-și pună în valoare creativitatea și să-și exerseze disciplina.
Dacă în edițiile anterioare ritmul competiției era foarte dinamic, cu până la trei termene-limită săptămânal, SuperBlog 2024 aduce o frecvență mai redusă a probelor și termene mai lungi, pentru a permite concurenților să savureze procesul creației și să dea randament maxim la fiecare provocare. Astfel pot să-și antreneze “condeiul” și perseverența, să se conecteze cu cititorii și să atragă noi vizitatori cu informații interesante, expuse în stilul propriu, și să se facă remarcați de branduri dornice să se promoveze în blogosferă și să identifice potențiali colaboratori.
Temele lansate în cadrul competiției sunt inspirate de domeniul de activitate al sponsorilor și proiectele lor speciale, precum materiale de construcții și campanii umanitare, cărți, vin, produse cosmetice, comunități de networking și suport pentru antreprenori, inclusiv subiecte de actualitate precum impactul inteligenței artificiale asupra scriitorilor și al viitorului literaturii.
Provocările sunt “condimentate” cu campanii de testare în care bloggerii au posibilitatea de a testa produse precum cosmetice Ziaja, vin Beciul Domnesc și Sigillum Moldaviae, sau de a citi cărți de la Editura NICULESCU.
Bloggerii pot concura la oricare și oricâte probe doresc, fiecare dintre acestea oferindu-le posibilitatea de a se face remarcați și de a câștiga premii. Apoi, juriul delegat de sponsorul probei respective evaluează toate articolele și stabilește câștigătorii, care vor fi recompensați cu premii (în bani, produse sau vouchere). În plus, la sfârșitul SuperBlog 2024, Editura NICULESCU oferă cărți concurenților care au participat la toate probele.
Dincolo de premii și de adrenalina competiției, cel mai însemnat câștig rămâne comunitatea SuperBlog, parteneriatele și prieteniile create de-a lungul anilor. Totodată, se organizează podcasturi și webinarii în care se discută și se învață despre blogging, marketing, storytelling, SEO etc.
Toamna aceasta s-au înscris circa 50 de bloggeri, iar doritorii se pot alătura oricând pe durata competiției, respectiv până la 2 decembrie a.c.. Pot participa la SuperBlog cetățenii români și moldoveni cu vârsta de peste 18 ani, inclusiv din diasporă, care dețin un blog în limba română, cu o vechime de minimum trei luni și cel puțin 20 de articole publicate. Mai multe informații, regulamentul de participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.
Competiția SuperBlog 2024 este sponsorizată de brandurile Beciul Domnesc, Editura NICULESCU, Sigillum Moldaviae, Tribul Antreprenorilor, Vindem-Ieftin.ro, Ziaja România.
“De ce am ales SuperBlog? Pentru că am vrut să ducem povestea mai departe. Am fost încântați de feedbackul pe care l-am primit de la bloggerii cu care ne-am intersectat în vară, când am lansat noua gama Coconut Orange Vibes pe litoral, și am vrut să vedem la scară mult mai mare cum vor fi primite produsele Ziaja. Abia așteptăm să citim poveștile lor creative! Este o premieră pentru noi această participare și suntem entuziasmați.” – Alina Nichiteanu, Marketing Manager Ziaja Romania
„Editura NICULESCU este încântată să își continue parteneriatul cu SuperBlog, susținând pentru a doua oară această competiție creativă dedicată comunității de bloggeri din România. Pentru noi, SuperBlog reprezintă o oportunitate extraordinară de a descoperi perspective noi și valoroase despre lumea cărților, văzute prin ochii creatorilor de conținut. Suntem entuziasmați să îi invităm pe participanți să exploreze teme inovatoare, de la impactul inteligenței artificiale asupra literaturii până la modul în care tehnologia poate completa experiența lecturii. Credem că astfel de dezbateri contribuie la consolidarea rolului cărților în formarea unei societăți informate și creative.” – Diana Dincă-Lupu, PR Manager Editura NICULESCU
“Dragi prieteni, vă mulțumim din suflet pentru articolele minunate de la proba „Puterea de a dărui” din competiția SuperBlog. Ați reușit să surprindeți cât de important este să faci bine fără să aștepți ceva în schimb. Iubirea pentru cei din jur este esențială și ne dă puterea să mergem mai departe, indiferent de circumstanțe. Sperăm ca articolele voastre să inspire și alte persoane să se implice în astfel de acțiuni, să descopere bucuria simplă de a dărui și de a aduce un zâmbet pe fețele celor care au nevoie. Suntem fericiți că suntem alături de SuperBlog de atâta timp și abia așteptăm edițiile viitoare pentru a continua să fim parte din această frumoasă comunitate!” – Cosmin Răileanu, CEO & Founder Depozit Virtual, powered by Vindem-Ieftin.ro
Parteneri media: Catchy, Chic-Elite, Cinemap, Connect, Fashion8, IXPR, MTH Digital, PRwave, Red Marketing, TVR2, Voiqu.com, Zile și Nopți
Bloguri partenere: almonacalatoreste.ro, blogdezambit.wordpress.com, blogulcumancare.ro, calatoriaperfecta.ro, casuta-anastasiilor.com, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, manuelcheta.com, monasimon.ro, oanalambrache.ro, opisicaneagra.ro, presainblugi.com, tssecrets.com. Organizator: SwissPlan.biz