Campania naţională Dr.Oetker „Sărbătorile au gustul prăjiturilor de casă” semnată de SCG – Smart Corporation Group a fost premiată la Gal a Piaţa 2013.
La începutul lunii noiembrie, ediţia 2013 a Premiilor Piaţ a a desemnat 20 companii ce activează pe piaţa din România, sub 41 de trofee ce recunosc performanţele din inovaţie, eficienţă, notorietate, dinamism, excelenţă în afaceri şi implicare socială. Printre cele 326 candidaturi, Dr.Oetker a fost premiat pentru „Cea mai eficientă promoţie”, în cadrul grupei „Alte produse alimentare”.
“Pentru stabilirea câştigătorilor ediţiei a VIII -a a Galei Premiilor Piaţa au votat 681 de electori, dintre care 567 reprezentanţi ai retailului tradiţional, 15 directori de achiziţii din cele mai importante 20 de reţele de retail modern, 54 directori de vânzări ai furnizorilor din TOP 100 furnizori din FMCG şi 45 directori de marketing din cele mai mari 100 de companii din FMCG.” au menţionat organizatorii Galei.
Campania premiată s-a derulat în perioada 1 martie – 15 mai 2013, iar premiul cel mare în valoare de 30.000 de lei i-a adus câștigătorului înnoirea întregii case. Consumatorii care au achiziţionat 5 ingrediente și decoraţiuni pentru prăjituri Dr.Oetker s-au putut înscrie în campanie prin trimiterea numărului de bon fiscal prin SMS la 1860 sau pe pagina promoției promotii-oetker.ro/paste2013.
Canalele de comunicare folosite au fost de tip (ATL) dar și medii de comunicare directă cu publicul țintă (DTC), reuşindu-se astfel o abordare creativă şi integrată a consumatorilor prin: TV, presă, digital, PR, DM, instore.
Acțiunea de Direct Marketing a vizat răsplătirea consumatorilor fideli și lărgirea sferei de participanți. Aceștia au beneficiat de seturi de șabloane cadou în schimbul înscrierii prietenilor în concursul național.
Aroma prăjiturilor de casă a ajuns până în mediul online, unde specialiști ai gastronomiei au prăjiturit și s-au inspirat din ideile de decor pe care le-au regăsit pe site-ul campaniei Dr.Oetker. Vestea a ajuns și în canalul de Youtube, unde copiii au preparat şi decorat prăjituri, fascinați de preocupările părinţilor în ale prăjituritului.
Codurile QR au fost prezente pe toate materialele de presă și cele de la raft, acestea făcând trimitere către mediul online. Website-ul campaniei, disponibil la adresa promotii-oetker.ro/paste2013, a fost optimizat pentru telefoanele mobile pentru a încuraja prăjituritul în rândul tinerilor.
Mesajul campaniei a fost transmis în magazine din trade-ul modern și cel tradițional cu ajutorul activărilor cu promoteri, standurilor de plasare secundară și materialelor de vizibilitate la raft. S-au oferit premii instant, iar elementul de noutate a fost reprezentat de șabloanele de ornat.
„Primăvara ne-a oferit ocazia de a implementa un concept frumos pe care Dr.Oetker l-a adus în casele tuturor consumatorilor. Înnoirea prăjiturilor de casă a creat o legătură emoțională între brand și cei care s-au bucurat de rezultatul dulce. Consumatorii au putut beneficia încă de o mulțime de surprize: idei de decor, rețete creative, jocuri online și premii zilnice pe măsură.”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG – Smart Corporation Group.
Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Graphic Designer), Radu Zamfirescu (Art Director), George Manguci (DTP), Diana Cojocar (PR Specialist), Carmen Stan (Production Manager).
{mosloadposition user9}