România 2007
MTV prin DIFFstudios cu sprijinul DSW şi AdEvolution a realizat campania de promovare online pentru evenimentul anului în România – MTV RMA 2007
MTV România, pentru ediţia din acest an a Premiilor Muzicale MTV România, a desfăşurat o campanie de promovare online de mare anvergură.
Postul de televiziune MTV a promovat evenimentul şi prin intermediul a 70 de publicaţii online cu specific divers. În afară de campaniile publicitare clasice, MTV a optat pentru promovarea Premiilor MTV România 2007 pe site-uri cunoscute precum home.ro, carcotasii.ro, ingeri.ro, muzicabuna.ro, bascalie.ro, autoshow.ro, dar şi site-uri de renume din presă, cum ar fi gsp.ro, adevarul.ro, averea.ro sau menshealth.ro, viva.ro.
În urma campaniei de promovare online, site-ul oficial al MTV România, www.mtv.ro, a primit 83.485 de vizitatori unici care au votat piesa sau artistul preferat pentru cele 14 categorii de concurs .
“Internetul s-a dovedit a fi unul dintre cele mai bune mijloace de promovare a fenomenului MTV, implicit a Premiilor Muzicale MTV România 2007. Motivele sunt clare – publicul tânăr telespectator al MTV este în mare parte şi consumator de internet. Cele peste 800.000 de afişări înregistrate în numai 12 zile confirmă încă o dată interesul publicului atât pentru evenimentul în sine, cât şi pentru proiecţia sa de pe site-ul MTV.” , a declarat Ionuţ Anton, MTV Marketing Manager.
Premiile MTV România 2007 s-au desfăşurat la Sibiu, în Piaţa Mare, în faţa a peste 20.000 de spectatori. Prezentatorii evenimentului au fost membrii formaţiei Cassa Loco, iar invitatul special al serii a fost cântăreţul jamaican Sean Paul.
{mosloadposition user10}