Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campanie: Nikon – Scent of a Memory

Nikon

Background: Nikon unul dintre cei mai importanti jucatori ai industriei foto la nivel mondial. Cunoscut mai ales pentru aparatele foto SLR profesionale si pentru traditia de aproape 100 de ani in producerea elementelor optice, Nikon a castigat in ultimii ani din ce in ce mai multa notorietate pentru aparatele foto digitale compacte pe care le produce.

Scop: Campania a dorit sa aduca in prim plan noua gama de aparate foto compacte Nikon COOLPIX prin intermediul unui studiu despre legatura dintre amintire, fotografie si miros.

Concept creativ: Exista o legatura intima intre amintire si simtul mirosului. Fotografia ne aminteste vizual de un anumit moment in timp, iar daca imaginea este asociata unui parfum, amintirea va fi cu atat mai vie, iar retrairea momentului mai puternica.

Implementare: Nikon a dorit sa masoare aceasta legatura in perceptia romanilor prin intermediul unui sondaj de opinie. Acesta a fost realizat pe un esantion reprezentativ, avand suportul stiintific al Dr. Rachel Hertz, expert mondial in psihologia mirosului si profesor al Universitatii Brown din SUA. Sondajul a relevat cele mai iubite amintiri parfumate ale romanilor, precum si felul in care acestia fotografiaza avand in vedere mirosul asociat imaginilor.

Alaturi de sondaj a fost publicata o brosura continand imagini parfumate cu mirosurile cele mai populare conform sondajului. Parfumurile au fost realizate cu ajutorul companiei britanice Celessence, care a oferit si tehnologia de microcapsulare necesara pentru a parfuma paginile brosurii. Imaginile au redat vizual mirosurile respective: de vin fiert si brad, de iarba proaspat taiata, de foc de tabara, de vata de zahar, de cauciuc ars pe pista de aterizare, etc. Brosura a fost oferita jurnalistilor pentru a explica mai bine conceptul sondajului realizat de Nikon.

Rezultatele sondajului:

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.