MOL România a lansat campania de promovare a programului POT AJUTA? – Programul MOL de sprijinire a talentelor sportive. Campania se desfăşoară atât în mediile convenţionale, precum presă scrisă, radio, internet, precum şi în benzinăriile MOL, în revista proprie MOL, Stil si Elan şi pe website-ul MOL România, sau prin afişe trimise la Cluburi Sportive Şcolare, Federaţii de Sport şi şcoli din întreaga ţară.
Imaginea campaniei este pugilistul Leonard Doroftei, iar din juriul care va evalua dosarele trimise de copii fac parte, pe lângă Doroftei, şi alte personalităţi ale lumii sportive, precum Violeta Beclea-Szekely, Simona Amânar, Camelia Potec şi Gyenes Emanuel.
“Vrem să promovam puternic mesajul campaniei, pentru că dorim să beneficieze de ajutorul nostru cât mai mulţi copii talentaţi la sport. De aceea desfăşurăm o campanie intensă pe cât mai multe medii de comunicare, folosind şi medii neconvenţionale, dar şi direct mailing către toate Federaţiile de Sport din ţară, către Cluburi Sportive Şcolare şi către aproape 1500 de şcoli. Ne folosim şi de reţeaua de benzinării MOL din întreaga ţară pentru a promova mesajul campaniei, dar şi de revista noastră lunară, Stil şi Elan, oferită gratuit clienţilor”, a declarat Eva Csog, coordonator PR MOL România.
Agenţia de media a MOL România este Initiative Media, vizualul campaniei fiind realizat de agenţia Imagine Tact din Cluj, iar comunicarea externă de Ogilvy PR.
Bucuresti, 17.10.2006
{mosloadposition user10}