Pentru al doilea an consecutiv, MOL România alături de Violeta Beclea-Szekely, Simona Amânar Tabără, Camelia Potec şi Emanuel Gyenes continuă programul de sprijinire a tinerelor talente sportive „Pot ajuta?” – PROGRAMUL MOL DE PROMOVARE A TALENTELOR, prin care sportivii sunt sprijiniţi de MOL să îşi achiziţioneze echipamentul necesar sau să îşi acopere cheltuielile de transport la competiţii sau cantonamente.
Sportivii celebri participă la program pro bono, fiind alături de tinerii sportivi din România în lupta lor pentru performanţă.
Programul este susţinut prin activităţi de relaţii publice şi printr-o campanie de promovare în benzinăriile MOL, în presa scrisă, la radio (reţeaua Gold FM – Europa FM şi Radio 21), pe Internet şi prin direct mailing către Cluburi Sportive Şcolare, Federaţii Sportive şi şcoli din toată ţara (peste 1500 de adrese).
„Investim peste 100,000 EUR şi anul acesta în programul „Pot ajuta?” pentru ca tinerii sportivi cu aptitudini excepţionale să îşi poată continua cariera sportivă. Programul de responsabilitate socială este susţinut printr-o campanie de informare, astfel încât tot mai mulţi tineri sportivi să afle de program, să aplice şi să poată beneficia astfel de ajutorul nostru în obţinerea performanţei sportive”, declară Eva Csog, coordonator programe MOL România.
Agenţiile implicate în dezvoltarea campaniei sunt: Imagine Tact din Cluj Napoca, agenţia de media Initiative şi agenţia de relaţii publice THE PRACTICE powered by Leo Burnett.
Conceptul creativ dezvoltat de agenţia Imagine Tact în cadrul Programului MOL „Pot ajuta?” este centrat pe realizarea unei „echipe a campionilor”. Valoarea echipei este dată de personalităţile invitate să facă parte din juriu: Violeta Beclea-Szekely, Camelia Potec, Simona Amânar Tabără şi Emanuel Gyenes. Mesajul transmis de program este construit pe ideea performanţei sportive, iar elementele campaniei mizează pe atragerea tinerilor performeri în echipa de campioni.
Bucuresti, 28.05.2007
{mosloadposition user10}