În perioada februarie-mai, Domenia Credit, parte a GE Money România, derulează o campanie media pentru a susţine noul produs – „Creditul ipotecar în 7 zile” destinat achiziţionării unei locuinţe.
Conceptul creativ al campaniei are la bază caracteristicile distinctive ale produselor şi serviciilor Domenia, transpuse în beneficii clare: accesibilitate şi flexibilitate în acordarea creditelor. „Am tradus cât mai concret această flexibilitate într-un spot-demonstraţie unde beneficiul central – “cele 7 zile pentru acordarea creditului pentru locuinţă” – este tratat utilizând, la nivel vizual, ziare şi alte elemente din retorica senzaţionalului pentru a transmite că, în sfârşit, avem un produs bancar care poate fi acordat, practic „de pe o zi pe alta””, a declarat Ion Barbu, Creative Director Spotlight.
Campania se desfăşoară în perioada februarie – mai pe TV, internet, presă locală şi naţională: TV (posturile alese sunt Realitatea TV şi 8 staţii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business şi site-uri de anunţuri imobiliare, în presa locală şi naţională, precum şi în publicaţiile de anunţuri imobiliare. În cazul presei locale s-a urmărit acoperirea cât mai eficientă a oraşelor în care Domenia este prezentă.
Echipa care a lucrat pentru realizarea campaniei media, din partea Domenia Credit, este formată din: Raluca Ghicuţă – Marketing Manager, Carmen Retegan – Director General, Valentin Jurcuţ – Senior CRM Manager, Cristian Dragoş – Sales & Marketing Leader GE Money. Din partea Spotlight: Ion Barbu – Creative Director, Alex Bricov – Art Director, Victor Savu – CS Director, Gabriela Cioloca – Media Planner, Daniela Tulpan – Account Manager.
Referitor la produsul care face obiectul campaniei, Directorul General al Domenia Credit, Carmen Retegan a declarat: „Am lansat creditul ipotecar în 7 zile pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor clienţilor noştri, care au nevoie de un răspuns rapid atunci când intenţionează să îşi cumpere o locuinţă, de consultanţă de specialitate oferită de profesionişti în domeniu, şi vor să ştie încă de la bun început toate costurile implicate. Le oferim toate acestea şi le întrecem aşteptările printr-o nouă promoţie, prin care le facem cadou evaluarea imobilului până la 30 aprilie.”
{mosloadposition user10}