ETİ European Food Industries, filiala locală a Grupului ETİ, cel mai mare producător de dulciuri din Turcia*, comunică pentru prima data în România.
Au biscuiții umor? Au. Dacă se numesc ETİ PUF
Campania semnată de Ogilvy & Mather România aduce în prim plan 4 personaje colorate, dulci, pufoase și pline de vivacitate. Patru biscuiți vorbăreți interacționează cu umor pentru a spune o poveste simplă despre bucurie, imaginație și, evident, plăcerea de a mânca dulciuri, indiferent de vârstă sau context.
Biscutii Mashmallow cu glazură, în patru variante, devin, astfel, aceste 4 personaje simpatice care sunt prezente în viața celor ce își doresc să păstreze acea stare de bucurie autentică și simplă, care ne duce cu gândul la clipele din copilărie. Campania se adresează unui target care apreciază dulciurile de calitate, dar și poveștile spuse cu umor și tâlc, indiferent de moment sau context.
„Ne bucurăm că am contribuit la lansarea oficială în România a celui mai mare jucător de dulciuri din Turcia. ETİ PUF este doar primul pas al unei construcții de business pe termen lung, gândită cu răbdare și seriozitate”, spune Stefan Chiritescu, Strategy & New Business Development Director, Ogilvy & Mather România.
„Ne am dorit o echipă profesionistă, căreia să îi placă provocările, cu simțul umorului. O echipă care să înțeleagă targetul și care să vorbească pe limba lui, având în vedere că lansarea ETİ PUF în România este una dintre cele mai importante campanii pe care le dezvoltăm, în acest moment, la nivel european. Am decis sa mergem alături de Ogilvy în momentul în care am vazut scripturile și am știut clar că este ce ne trebuie. Spoturi vesele care să descrie clar personalitatea ETİ pufilor, personaje colorate și amuzante”, conform oficialilor echipei de marketing ETİ International.
Execuțiile sunt simple și dramatizează pe umorul de situație și de dialog, punând în valoare calitățile celor patru biscuiți ETİ PUF, printre care și umorul si vivacitatea lor. Dulciurile sunt parte din bucuria noastră, indiferent de vârstă sau de context.
Campania care susține comunicarea biscuitilor ETİ PUF în România este una integrată și include spoturi TV (patru execuții), materiale promoționale și producție outdoor (metrou și afișaj stradal).
* conform Nielsen 2015, Turkey (Sweet snacks: Biscuits, cakes, uncoated wafer)