Impactul puternic pe care l-a avut adidas Originals pe piata, i-a determinat pe reprezentantii adidas sa continue aceeasi tonalitate creativa in comunicarea noii colectii. Fotograful campaniei toamna/iarna 2005 este Karl Lagerfeld, care a colaborat cu adidas si pentru colectia primavara/vara din acest an. Lagerfeld reuseste sa surprinda cel mai bine conceptul de lifestyle Originals.
Pentru a celebra originalitatea intr-o maniera jucausa si total diferita fata de sezonul trecut, adidas a trecut de la modelele in alb – negru ale colectiei primavara/iarna ’05, care au avut ca unica pata de culoare celebrul trifoi albastru –emblema Originals, la culori tonice si efervescente, dupa cum se poate remarca in printurile care promoveaza colectia toamna/iarna ’05. Ideea creativa a fost supervizata de directorul de creatie adidas Global, Michael Michalsky. Sedinta foto s-a desfasurat in studioul din Paris al lui Karl Lagerfeld.
Printurile pentru promovarea noii colectii denota umor, prospetime si un concept “High Energy & High Style”. Rezultatul este o noua campanie de publicitate adidas care reliefeaza relevanta Originals in stilul urban. Colectiile pentru strada adidas Originals sunt inspirate din istoria umoristica a brandului.
Noua campanie adidas va fi difuzata global in reviste de lifestyle si moda. Printurile au aparut deja in reviste precum Kult, Pulp, Arena Homme Plus si Teen Vogue.
Scopul adidas pentru sezonul toamna/iarna este de a energiza, globaliza si actualiza conceptul Originals.
{mosloadposition user10}