Client: CityFM
Agentie: Stentor Creative Relations
Context: CityFM este, de 6 ani, singurul post de hit rock de pe piata mass media din Romania. Intr-un domeniu dominat de comercial, echipa CityFM si-a pastrat directia abordata inca de la inceput. Desi CityFM are vechime pe piata romaneasa si o directie muzicala consecventa, radioului ii lipsea o componenta de imagine solida. Astfel, s-a nascut nevoia implementarii unei campanii de rebranding, care sa comunice cat mai coerent misiunea si valorile brandului. Postul a evitat intotdeauna cliseele si a ales transmiterea de muzica rock de calitate, insa era necesara o buna directie de marketing. Sloganul „La Rock comanda” era militaresc si intruziv si nu lasa brandul CityFM sa-si extinda imaginea spre target-uri noi, altele decat cel al rockerilor rebeli, desi muzica rock, prin fusion si progresiv, a evoluat spre alte publicuri. Astfel, principala problema a experientei CityFM in materie de branding era lipsa de modernism, acesta fiind si motivul pentru care s-a luat decizia de a realiza o campania de rebranding, menita sa transmita corect si clar valorile CityFM.
Obiective: Consolidarea imaginii CityFM pe piata, in concordanta cu valorile postului, aducerea brandului la stadiul de autoritate in materie de muzica rock si cresterea notorietatii postului de radio.
Strategie si tactici: CityFM, prin pasiunea oamenilor din interior si a colaboratorilor sai, prin consecventa directiei muzicale si prin numarul mare de emisiuni quality de nisa, este un radio care gandeste, respira si traieste rock, un radio cu valori de brand bine impamantenite. Astfel, Stentor Creative Relation a inceput sa comunice valorile CityFM relevante pentru filosofia companiei si publicurile tinta. Valorile brandului CityFM sunt integritatea, prospetimea, comunicativitatea, actualizarea, evolutia si dimensiunea urbana. Filosofia fenomenului rock, cu care se identifica CityFM, inseamna libertate, respect si personalitate. De asemenea, agentia a identificat platformele care sa sustina pozitionarea si mesajul CityFM.
Campania de rebranding a postului a presupus nu numai schimbarea logo-ului si a sloganului, ci o noua imagine a postului de radio, care include viziune, valori, grila, website, etc Noua identitate vizuala este inspirata de imaginea unei harti urbane, care pastreaza elemente "rock" in componenta. Logo-ul are la baza constructiei axe ascendente, ceea ce ii ofera o forma dinamica. Interogatia “Inima ta bate rock?” este noul slogan si motorul brand-ului, definind filosofia CityFM.
Stentor Creative Relations va derula campanii care vizeaza comunicarea corporativa si BTL, iar totul va culmina cu evenimentul de pe 2 octombrie de la Bucuresti- concertul Ozzy Osbourne. Concertul artistului britanic face parte din strategia de reinventare a postului de radio.