EVALUARE
Campania de media promovata de catre Saatchi & Saatchi PR a generat 28 de articole prezente in presa scrisa centrala dar si in publicatiile de specialitate.
Din punct de vederea al presei audiovizuale, evenimentul a starnit interesul a doua posturi importante de televiziune: TVR a prezentat in cadrul editiilor principale de stiri pasii sub care a fost derulata campania « Ajuta-ne sa-i ajutam » in timp ce Antena 1 va initia o emisiune cu tematica sociala.
REZULTATE
Obiectivele campaniei « Ajuta-ne sa-i ajutam ! » si-a atins pe deplin obiectivele.
In urma campaniei derulate de catre United Way Romania cu sprijinul Saatchi & Saatchi PR, numeroase companii din Romania au decis sa se implice activ in acesta cauza prin donare de fonduri si voluntariat. United Way Romania estimeaza ca fondurile stranse dupa finalizarea campaniei vor acoperi nevoile celor defavorizati ce vor beneficia de sprijinul fundatiei in anul 2005.
Printre companiile care au contribuit in sprijinirea cauzei umanitare promovate de catre United Way Romania se numara: GlaxoSmithKline, Europharm Distributie, World Learning, 3M, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, British American Tobacco, Achieve Global, The American International School of Bucharest, Hewlett-Packard, Raiffeisen Bank, Johnson Wax, Deloitte si altii.
{mosloadposition user10}