de comunicare romaneasca
Campania “Ziua Barbatului”, realizata de Bergenbier este campania de comunicare din Romania cea mai premiata la nivel local si international. Dupa ce a fost desemnata “Campania anului” la festivalurile Ad’Or 2007 si Internetics 2007 si a primit premiul “Golden Award” in cadrul Galei Romanian PR Award in 2007, „Ziua Barbatului” a adus Romaniei cel mai important premiu de comunicare obtinut de vreo campanie pana acum: Marele Premiu al celei mai importante competitii de Relatii Publice din Europa. La Gala European SABRE Awards de la Venetia de saptamana trecuta, Ziua Barbatului a obtinut Platina pentru Cel Mai Bun Program de PR al anului!
„Premiile obtinute de campania Ziua Barbatului anul acesta si anul trecut dovedesc inca o data faptul ca Bergenbier este un brand inovator in toate domeniile de comunicare. Bergenbier nu numai ca ofera valoare adaugata consumatorilor sai, ci si seteaza exemple de urmat in industrie. Salutam cu aceasta ocazie rezultatele extraordinare ale agentiilor cu care colaboram: Leo Burnett, The Practice, iLeo si Starcom”, declara Liviu Irimia, director de marketing InBev Romania.
Campania de PR „Ziua Barbatului” – InBev Romania & The Practice – a obtinut in cadrul European SABRE Awards premii la ambele categorii la care a fost nominalizata de catre juriul international: Gold SABRE la sectiunea Industrii, categoria Food & Beverages, Gold SABRE la sectiunea Arie Geografica, categoria Eastern Europe. Platinum SABRE este cel mai important premiu din competitie si reprezinta alegerea juriului dintre toate inscrierile in concurs. Campania Ziua Barbatului a concurat pentru aceasta distinctie cu 4 campanii foarte puternice din Europa, printre care Dove Pro-Age – Unilever cu Edelman Germania sau Mcjob Petition – McDonald’s UK .
Ziua Barbatului ofera barbatilor din Romania o zi speciala in care masculinitatea este sarbatorita la maximum! Initiativa Zilei Barbatului a pornit de la identitatea puternic masculină a brandului Bergenbier, din dorinta acestui brand de a crea o si mai stransa legatura cu consumatorii sai, care sa marcheze pentru totdeauna teritoriul masculin si complicitar al berii Bergenbier. Campania din 2007 a adunat in numai patru saptamani peste 400.000 de adeziuni, iar Ziua Barbatului a intrat rapid in calendarul fiecarui barbat din Romania, in dreptul datei de 5 mai.
Distinctiile obtinute pana in prezent de campania Ziua Barbatului, demarata de Bergenbier:
2007
– „Campania Anului” – Ad’Or
– „Campania Anului” la categoria Beverages – Internetics
– „Best of Show” – Internetics
– “Golden Award for Excellence” la categoria Campanii Comerciale – Romanian PR Award
– „Gold Effie” la categoria Bauturi Alcoolice – Effie Romania
2008
– Finalista la secţiunea “Consumer PR”, categoria “Campanii pentru produse existente” – IPRA Golden World Awards
– „Gold SABRE” la sectiunea „Industrii”, categoria „Food & Beverages” – European SABRE Awards
– „Gold SABRE” la sectiunea „Arie Geografica”, categoria „Eastern Europe” – European SABRE Awards
– „Platinum SABRE Award” pentru Cel Mai Bun Program de PR – European SABRE Awards
– „Silver Effie” la categoria Bauturi Alcoolice – Effie Romania
La finalul anului 2006, Bergenbier a fost desemnat „cel mai valoros brand romanesc de bere” intr-un studiu realizat de Brandient si D&D Research. Bergenbier este marca a companiei InBev Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial in producţia de bere.
{mosloadposition user10}