Campania de lansare Volvo Trucks pentru noua gamă de camioane continuă să câştige premii. În competiţia globală de publicitate Art Directors Club Awards campania Volvo Trucks a primit cele mai multe premii dintre toate nominalizările, inclusiv prestigiosul Black Cube.
Cele 6 videoclipuri cu testări live pentru noua serie de camioane Volvo, inclusiv viralul The Epic Split, au avut peste 100 de milioane de vizualizări pe YouTube. În data de 9 aprilie juriul competiţiei Art Directors Club Awards a ales cele mai creative campanii de publicitate. Campania Volvo Trucks a fost nominalizată la un număr impresionant de cincisprezece categorii şi a câştigat şapte medalii de aur.
,,Pentru noi este o mare onoare. Dovedeşte că Art Directors Club, care reuneşte unii dintre cei mai mari experţi în publicitate la nivel mondial, consideră strategia de marketing a Volvo Trucks ca fiind cea mai bună din lume", a declarat Per Nilsson, director de Relaţii Publice Volvo Trucks.
În afară de câştigarea celor mai multe premii în această competiţie globală, campania Volvo Trucks a primit şi The Black Cube, titlul cel mai important. Premiul este acordat doar pentru nominalizările care au un nivel ridicat de creativitate. Acest premiu a fost înmânat ultima dată în anul 2011. Pentru ca unui candidat să-i fie acordat premiul Black Cube, decizia juriului trebuie să fie unanimă. Campania Volvo Trucks a impresionat juriul în special pentru audienţa mare de care a beneficiat.
“Conform unui studiu, aproape jumătate dintre cumpărătorii care au vizionat videoclipurile cu testele live ar alege un Volvo data viitoare când vor achiziţiona un nou camion. Pentru noi acest lucru reprezintă o altă dovadă că această campanie a avut succes", a adăugat Per Nilsson.
Un alt premiu prestigios adjudecat de către Volvo Trucks a fost “Clientul Anului”, acordat companiei care a câştigat cele mai multe trofee în categoriile competiţiei.
Despre campania de lansare:
· În total, au fost distribuite şase videoclipuri cu testări live: The Ballerina Stunt, The Hook, The Tehnician, The Hamster Stunt, The Chase şi The Epic Split
· Videoclipurile demonstrează într-un mod spectaculos caracteristicile inovatoare ale gamei de camioane
· Videoclipurile au fost distribuite doar pe YouTube
Audienţa campaniei:
Din iunie 2012 până în martie 2014:
· Numărul de fani pe Facebook a crescut de la 16.000 la 330.000
· Pe YouTube, numărul de abonaţi a crescut de la 3.500 la 90.000
· Numărul de vizite unice pe site-urile Volvo Trucks din Europa s-a dublat, de la peste 175.000 la 350.000 pe lună
· Videoclipurile au mai mult de 100 de milioane de vizualizări pe YouTube şi au fost distribuite de aproape 8 milioane de ori
· Au fost peste 20.000 de menţionări despre videoclipuri în mass-media din întreaga lume
· Se estimează că valoarea media reprezintă 126 milioane de euro (172.6 milioane USD)
· Potrivit unui studiu, aproape jumătate dintre cumpărătorii de camioane care au văzut videoclipurile de lansare spun că acum este mult mai probabil să aleagă Volvo data viitoare când cumpără un camion.
Premiile acordate companiei Volvo Trucks în cadrul Art Directors Club Awards în 2014:
· Black Cube
· Clientul Anului
· Şapte medalii de aur, două de argint şi patru de bronz
Despre Premiile Art Directors Club:
Este unul dintre cele mai prestigioase concursuri de publicitate din Statele Unite. Sunt acordate anual de către organizaţia Art Directors Club din New York în timpul Festivalului ADC în Miami. Competiţie există încă din anul 1921. ホn acest an, ceremonia de premiere a avut loc pe 9 aprilie 2014. Pentru mai multe detalii, accesaţi: //www.adcawards.org.
Puteţi viziona videoclipurile accesând acest link: //www.Youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10&feature=share&list=PLKFJ3tQvdojTHq0Zw0PUYtDTjGqi93bPe