Digital Communication Awards 2012
Cea de-a doua editie a campaniei Siemens Race, realizata de Siemens Romania si agentia Pi2 PR, se numara printre cele trei finaliste ale festivalului european Digital Communication Awards 2012, la categoria “Companii”. Echipa care a lucrat pentru acest proiect va sustine proiectul in fata juriului pe 14 septembrie, la Berlin.
Digital Communication Awards se afla la cea de-a doua editie si este singurul festival care premiaza campaniile de comunicare digitala din Europa. Competitia are 36 de categorii care acopera toate disciplinele de la social media, la digital public affairs: Social Media Campaign of the Year, Innovation of the Year, CSR Communication, Digital Public Affairs, Viral Communication etc.
“Am avut mare incredere in proiectul Siemens Race si iata ca rezultatele nu intarzie sa apara. Este o onoare pentru noi sa ne aflam printre finalistii Digital Communication Awards, fiind o recunoastere a unicitatii dar si a eficientei proiectului dezvoltat de noi”, a declarat Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications Siemens Romania.
“Sa ajungi in finala unei astfel de competitii, in conditiile in care au fost inregistrate peste 480 de aplicatii din toata Europa este un mare motiv de mandrie pentru toata lumea: pentru agentie, pentru client dar si pentru industria comunicarii din Romania”, a adaugat Mirela Pitu, General Manager al Pi2 PR, agentia care a contribuit la dezvoltarea si implementarea proiectului.
Siemens Race a mai obtinut un premiu in 2011 cu prima editie a proiectului, castigand Silver Award for Excellence la Romanian PR Awards, categoria “Comunicarea Proiectelor de Mediu”. Proiectul Siemens Race a adus in centrul atentiei solutiile de dezvoltare urbana durabila implementate de Siemens in mai multe orase din Romania, implicand cetatenii obisnuiti si autoritatile publice in procesul de constientizare a necesitatii adoptarii acestora din timp pentru un viitor sustenabil.
Festivalul Digital Communication Awards este gazduit de Universitatea de Stiinte Aplicate Quadriga din Germania. Juriul competitiei este compus din 30 de experti in comunicare care provin din mediul academic si din mediul profesional. Criteriile de jurizare includ strategia, creativitatea, masura in care inoveaza, implementarea si eficienta campaniilor inscrise.