După câștigarea, în luna august, a întregului portofoliu de branduri OLX Group România, Publicis prezintă prima campanie dedicată pieței de muncă. Campania cuprinde execuții dedicate și adaptate fiecarui tip de media în parte: online, TV, Radio, OOH, tranzit.
Provocările din această campanie au fost să consolidăm categoriile-cheie din Locuri de muncă, dar și să deblocăm segmente noi de piață. Publicis a venit cu o rezolvare foarte bună, care pune în valoare ceea ce ne diferențiază: volumul mare de anunțuri de recrutare, de la toate categoriile de angajatori din piață, și avantajul pe care îl oferă OLX candidaților – contactul rapid și direct cu angajatorii, de multe ori la un telefon sau un mesaj distanță. Deși părea o misiune imposibilă la început, întrucât am avut un timp foarte scurt până la startul campaniei, am găsit în Publicis un partener extraordinar. Cristina Sauciuc, Brand Manager – OLX România
Noi am făcut cunoștință cu OLX-ul prin partea de imobiliare (cu Storia, apoi OLX Imobiliare), pe care am întors-o pe toate părțile. Cumva, acolo challenge-ul a devenit să întrecem mereu cu succes ultima campanie făcută, pornind de la același punct. Asta ne-a pregătit destul de bine pentru următorul pas: cum spui „hei, avem locuri de muncă” într-o piață care a văzut deja mii de joburi, joburi, joburi? Am venit doar cu o mână de ajutor pentru cei care încă văd corvoadă unde ar putea să vadă oportunitate – un friendly reminder că procesul de căutare/angajare s-a schimbat și el odată cu oamenii. Mihnea Gheorghiță, Copywriter – Publicis
De obicei, brandurile vin la noi ca să rezolvăm o problemă. În acest caz lucrurile stau puțin diferit: nu OLX avea problema propriu-zisă, ci piața muncii. Dificultatea cu care angajatorii își găsesc angajații potriviți e arhicunoscută, dar nimeni nu vorbește despre cât de greu e pentru un angajat să găsească ce i se potrivește. Miruna Baias, Strategic Planner – Publicis
OLX România este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Categoria “Locuri de muncă” însumează peste 40.000 de oferte active de la peste 30.000 de angajatori și peste 4.6 milioane de vizite lunare.
La nivel internațional, OLX Group este prezent în 35 de țări și are peste 5.000 de angajați. Serviciile OLX Group sunt folosite lunar de peste 350 de milioane de persoane. În România, OLX Group deține și Autovit.ro, cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, și Storia.ro, platforma de anunţuri dedicat exclusiv segmentului imobiliar, lansat de OLX în luna august 2016.
În ultimii 4 ani, agenția Publicis, parte a Publicis Groupe România, a câștigat 98 de premii la Cannes Lions, Clio, D&AD, New York Festivals, The One Show, Eurobest, Golden Drum, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards și Internetics.
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este leader global în marketing, comunicare și transformare digitală, având la bază sinergia dintre creativitate și tehnologie. Publicis Groupe oferă clienților acces la servicii și instrumente de top adaptate nevoilor lor. Publicis Groupe este organizat în patru Solution Hubs: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis Sapient și Publicis Health. Prezent în peste 100 de țări, Publicis Groupe are peste 80.000 de angajați.