cel mai amplu program educaţional de informare a populaţiei asupra riscurilor obezităţii
Pe data de 9 martie a acestui an a fost lansată campania ReductoStart, cel mai amplu program educaţional de informare a populaţiei asupra riscurilor obezităţii desfăşurată la nivel naţional, care oferă în acelaşi timp şi soluţii pentru prevenirea şi tratamentul corect al acestei boli. Programul are ca iniţiator şi principal susţinător compania Abbott Laboratories România, companie multinaţională, activând în proiectarea, cercetarea, dezvoltarea, producţia şi distribuţia de produse medicale şi farmaceutice, inclusiv produse nutriţionale, de diagnostic şi aparatură.
Informaţia va avea ca principal mijloc de comunicare site-ul www.reductostart.ro., De asemenea, vor apărea articole informative în cadrul publicaţiilor partenere ale programului.
ReductoStart este primul program educaţional de acest fel, desfăşurat la nivel naţional, care furnizează toate informaţiile necesare pentru evaluarea cauzelor şi a efectelor obezităţii . Pornind de la evaluarea motivaţiei personale a fiecăruia dintre noi şi în funcţie de obiectivele propuse, programul permite personalizarea metodelor existente pentru a obţine rezultatele dorite în ceea ce priveşte scăderea în greutate.
De asemenea, prin ReductoStart populaţia are acces la informaţii referitoare la modul de funcţionare a organismului, compoziţia corpului în procente, alimentaţie, alimente şi proprietăţile acestora, valori nutritive, indice glicemic, activitatea fizică şi excesul de greutate.
Campania a demarat printr-un eveniment de lansare, sub forma unui vernisaj având tema “alb-negru”, puterea de a schimba lucrurile stând doar la îndemâna pacienţilor ce suferă de obezitate. Ei sunt singurii în măsură să facă primul pas şi să meargă la medic pentru a reuşi să învingă eficient, raţional şi sănătos kilogramele în plus.
Lansarea noului concept al campaniei ReductoStart a avut loc sub sloganul “Mă regăsesc”, care demonstrează că implicarea fiecăruia dintre noi va face ca arta regăsirii sănătăţii şi a vieţii să poată fi oglindită în persoanele care vor adera la campanie, indiferent de rolul lor.
În cadrul campaniei sunt implicaţi reprezentanţi ai vieţii socio-culturale şi mass-media, precum şi partenerii tradiţionali ai campaniei ReductoStart, peste 50 de medici specialişti în nutriţie, 2 mari lanţuri farmaceutice şi cluburi de fitness din toată ţara. La dispoziţia persoanelor care s-au decis să slăbească sănătos stă un Call Center cu numărul de telefon cu tarif normal, 021-252.33.43, prin intermediul căruia se pot face programări la medicii parteneri ai programului ReductoStart.
Programul ReductoStart îşi propune pentru anul 2006 o mai puternică implicare în viaţa socială şi medicală română, prin derularea unei ample campanii de informare la nivel naţional şi atragerea în proiect, ca susţinători sau participanţi activi, a numeroase personalităţi culturale, sociale, politice şi mondene.
Despre Abbott Laboratories
Abbott este o companie multinaţională, activând în proiectarea, cercetarea, dezvoltarea, producţia şi distribuţia de produse medicale şi farmaceutice, inclusiv produse nutriţionale, de diagnostic şi aparatură. Compania are peste 60,000 de angajaţi în toată lumea şi distribuie produsele proprii în peste 130 de ţări.
Abbott deţine o importantă divizie de diagnostic care impresionează prin inovaţiile sale. Produsele Abbott au ajutat la transformarea practicilor medicale de diagnosticare din artă în ştiinţă. Istoria Abbott este încărcată de exemple semnificative în ceea ce priveşte dezvoltarea tehnologiei şi produselor medicamentoase. Acestă tradiţie în ceea ce priveşte inovaţia a fost susţinută de-a lungul timpului de dăruirea permanentă în cercetarea şi dezvoltarea medicală.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.abbott.com.
{mosloadposition user10}