* Campania semnată de agenţiile Medic One şi Lowe PR şi iniţiată de Abbott România în parteneriat cu UNOPA a fost distinsă cu Premiul Special Sănătatea TV
* Aflată în al III-lea an de implementare, campania vizează integrarea socială a tinerilor infectaţi cu HIV
Premiile Carol Davila aduc recunoaştere companiilor active în domeniul responsabilităţii sociale în sănătate. Campania semnată de Medic One şi Lowe PR s-a numărat printre câştigătorii serii.
„În primul rând aş dori să felicit compania Abbott România, adevăratul câştigător al acestui premiu. Împreună cu ei şi cu UNOPA, am realizat unul dintre cele mai complexe şi iubite proiecte din grupul nostru. Le mulţumim pentru şansa de a ne ţine de promisiunile făcute acestor tineri… Campania este atât de frumoasă şi am ştiut că nu va trece neobservată”, declară Corina Şofariu, Account Director Medic One.
„Promisiune pentru viitor” este un program de responsabilitate socială conceput şi implementat de Medic One şi Lowe PR la iniţiativa Abbott România, în parteneriat cu UNOPA (Uniunea Naţională a Organizaţiilor Persoanelor Afectate de HIV/SIDA).
Campania este pe cât de simplă în aparenţă, pe atât de complexă în fapt, propunându-şi să le ofere adolescenţilor afectaţi de această maladie teribilă şansa unei vieţi adevărate, înconjuraţi de oameni adevăraţi şi înfăptuind lucruri concrete.
Pornind de la un sloganul Abbott, „A promise for life”, campania vorbeşte despre cel mai valoros lucru care i se poate oferi unui adolescent: promisiunea că va avea parte de viitor.
Şi nu doar vorbeşte…
De 3 ani, programul aduce tineri infectaţi cu HIV sub tutela unor profesionişti de top, care le ghidează primii paşi în profesii care îi fascinează, dar care, până nu demult, le erau total inaccesibile.
Astfel, în 2007 tinerii au desluşit tainele creaţiei vestimentare alături de Irina Schotter, au pictat sub îndrumarea Mihaelei Şchiopu, au învăţat programare IT de la Măriuca Talpeş şi au făcut primii paşi într-o agenţie de publicitate sub îndrumarea Veronicăi Savanciuc.
Anul 2008 a însemnat preluarea unei noi serii de tineri care, pe lângă pictură şi publicitate, împreună cu aceiaşi mentori, Mihaela Şchiopu şi Veronica Savanciuc, au ales să înveţe fotografie alături de Gabriel Hennesey şi jurnalism sub coordonarea Cristinei Simion.
Anul trecut, programul s-a concluzionat cu un vernisaj în cadrul căruia tinerii au expus rezultatele muncii lor de mai bine de jumătate de an; anul acesta, campania se va încheia prin lansarea unei cărţi unicat, o lucrare experiment care va reuni toate operele tinerilor înscrişi.
{mosloadposition user10}