cu peste 400%
HyperActive și Mobile Works au derulat pe 13 iunie o campanie promoțională prin SMS pentru Stilago, cel mai exclusivist magazin online de fashion din România.
“Căutăm în permanență noi modalități de a-i implica pe consumatori și de a ne crește businessul. Pentru această campanie am ales să implementăm o strategie de SMS pentru că ne permite să dialogăm și să fim conectați cu targetul nostru oricând și oriunde. Sunt foarte încântată de rezultate care ne-au confirmat eficiența și eficacitatea mobile marketingului”, spune Mira Anghelescu, General Manager Stilago România.
Pe perioada campaniei de SMS care a durat trei ore, vânzările Stilago au crescut de patru ori, față de perioada similară a unei zile obișnuite. Consumatorii din targetul Stilago care au achiziționat obiecte de îmbrăcăminte în perioada promoției, au beneficiat și de un discount suplimentar prețurilor deja mici de pe site, pe o valoare minimă a comenzii.
“Nu mai este niciun secret că utilizatorii de mobile sunt hyper-implicați și hyper-conectați prin mesaje pe telefonul mobil. Este o oportunitate pe care specialiștii în marketing din companii o utilizează tot mai des. În termeni de ROI, nu puteam spera la o demonstrație mai evidentă vis a vis de cât de puternic este mobile marketingul și de rezultatele care pot fi atinse”, spune Alex Vișa, Managing Partner HyperActive.
Pentru această campanie, HyperActive și Mobile Works au oferit Stilago servicii de administrare și optimizare a bazei de date, strategie SMS, copywriting pentru textul SMS și trimitere mesaje.
“Pentru a avea efecte spectaculoase, campaniile Push SMS trebuie să pornească de la o strategie bine structurată. Copywritingul, textul pe care îl găsește consumatorul când deschide mesajul, este foarte important și de aceea trebuie să fie foarte atractiv pentru a genera reacția targetului. Dacă ai toate aceste ingrediente rezultatele nu întârzie să apară. Iar noi le-am combinat eficient, astfel încât în 3 ore am crescut vânzările cu peste 400%”, spune Alex Putineanu, Managing Director Mobile Works.
HyperActive derulează pentru Stilago campanii de AdWords, bannere, campanii prin Facebook, strategie de optimizare a vânzărilor online.
Despre Stilago
Lansat în urmă cu un an, Stilago este cel mai exclusivist magazin online de fashion, care se adresează femeilor stilate și active. Clubul oferă fashionistelor peste 500 de mărci internaționale și se pot bucura de aceleași articole vestimentare existente în vitrinele magazinelor din Milano, Paris sau New York , dar cu reducere de până la 70% și fără a mai fi nevoite să facă față aglomerației din mall-uri.
Stilago.ro este un magazin online de referinta in domeniul shopping-ului online care oferă branduri internaționale precum: D&G, Calvin Klein, Cacharel, Ferre, Givenchy, Guess, Valentino, Versace, Hugo Boss, John Richmond, Kenzo, Lagerfeld, Max Mara, Miss Sixty, Missoni, Moschino, Ray Ban, Roberto Cavalli, Sergio Tacchini, Tom Taylor, UGG, United Colors of Benetton, Ray Ban, Diesel, Guess, Max Mara, Replay, Tom Tailor, Cerruti, Rick. Ca parte a Studio Moderna Group, Stilago cooperează cu Studio Moderna pentru a le pune la dispoziție utilizatorilor cele mai bune servicii.
Despre HyperActive
HyperActive este o agenţie interactivă full service care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing digital precum: dezvoltare şi management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare – SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting şi proiecte interactive speciale.
Printre clienţii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Unilever, BMW, Bayer.
HyperActive și Mobile Works sunt membre ale grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, Lowe&Partners, Medic One și GolinHarris Bucureşti.
Despre Mobile Works
Înfiinţată în 2012 ca parte a grupului Lowe, Mobile Works este o agenţie specializată în crearea de campanii inovatoare pe telefonul mobil. Agenţia asigură servicii de strategie, planificare, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizând serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobilă, internetul mobil şi aplicaţii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se găsesc: Augmented Reality, Coduri QR, Bluetooth, IVR, SMS si MMS.