Campania Praktiker ”De la casă la acasă” a câștigat trofeul de bronz la categoria retail, în cadrul celei de-a 12-a ediții Romanian EFFIE Awards.
Este a doua oară când Praktiker primește un premiu la galele EFFIE, competiție ce oferă recunoaștere campaniilor de comunicare cu rezultate remarcabile în impulsionarea vânzărilor.
Campania „De la casă la acasă” a urmărit repoziționarea Praktiker în contextul actual al pieței de bricolaj, dar și identificarea unui teritoriu relevant și distinct pe piața „Do it Yourself” din România.
”Este un premiu cu care ne mândrim și care arată că mesajul pe care l-am evidențiat prin intermediul campaniei, a ajuns la oameni. În loc să câștigăm clienți doar prin prețuri și promoții, ne-am dorit implicarea directă în aventura repoziționării brandului. Cu alte cuvinte, am oferit o foarte mare varietate de produse la prețuri accesibile, prin care clienții își pot transforma spațiul personal în “acasă”, a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Conceptul campaniei Praktiker a fost dezvoltat pornind de la ideea de atașament al românilor pentru locuințele lor, abordând mesajele în manieră emoțională, iar portofoliul produselor a fost axat pe segmentul Home Improvement.
”De la casă la acasă” a generat o creștere a vânzărilor cu 14.25 % în perioada iulie-decembrie 2014.
Campania a fost implementată la nivel național și a inclus execuții pe TV, OOH, tranzit și, bineînțeles digital și a fost dezvoltată de echipa de creație a DDB.
În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților pentru gama extinsă de produse, aceștia având la dispoziție o ofertă cu peste 40.000 de opțiuni, dar și pentru calitatea acestora.