Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania Praktiker “De la casa la acasa”, premiata la EFFIE Awards

Praktiker logo

Campania Praktiker ”De la casă la acasă” a câștigat trofeul de bronz la categoria retail, în cadrul celei de-a 12-a ediții Romanian EFFIE Awards.

Este a doua oară când Praktiker primește un premiu la galele EFFIE, competiție ce oferă recunoaștere campaniilor de comunicare cu rezultate remarcabile în impulsionarea vânzărilor.

Campania „De la casă la acasă” a urmărit repoziționarea Praktiker în contextul actual al pieței de bricolaj, dar și identificarea unui teritoriu relevant și distinct pe piața „Do it Yourself” din România.

”Este un premiu cu care ne mândrim și care arată că mesajul pe care l-am evidențiat prin intermediul campaniei, a ajuns la oameni. În loc să câștigăm clienți doar prin prețuri și promoții, ne-am dorit implicarea directă în aventura repoziționării brandului. Cu alte cuvinte, am oferit o foarte mare varietate de produse la prețuri accesibile, prin care clienții își pot transforma spațiul personal în “acasă”, a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.

Conceptul campaniei Praktiker a fost dezvoltat pornind de la ideea de atașament al românilor pentru locuințele lor, abordând mesajele în manieră emoțională, iar portofoliul produselor a fost axat pe segmentul Home Improvement.

”De la casă la acasă” a generat o creștere a vânzărilor cu 14.25 % în perioada iulie-decembrie 2014.

Campania a fost implementată la nivel național și a inclus execuții pe TV, OOH, tranzit și, bineînțeles digital și a fost dezvoltată de echipa de creație a DDB.

În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților pentru gama extinsă de produse, aceștia având la dispoziție o ofertă cu peste 40.000 de opțiuni, dar și pentru calitatea acestora.

Bucuresti, 15.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.