15.000 de kilometri de curse gratuite, sub forma de vouchere de taxi, dupa ce a adunat 20.000 de angajamente de a nu conduce sub influenta alcoolului, ca parte a campaniei globale Join the Pact
Parte a campaniei de consum responsabil de alcool, Johnnie Walker®, lider mondial pe piaţa de whisky, anunță colectarea a 20.000 de angajamente din partea românilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului, prin intermediul hashtag-ului în social media #ImNOTdriving. Pentru a onora aceste promisiuni, Johnnie Walker® oferă, în principalele oraşe din România 15.000 kilometri de curse gratuite cu taxiul.
Anul acesta, Kevin Magnussen, ambasador global Johnnie Walker® pentru consumul responsabil de alcool și pilot în echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, s-a alăturat echipei Johnnie Walker® în transmiterea mesajului de a nu conduce sub influenţa alcoolului către români în campania de promovare a consumului responsabil de alcool începută în luna mai.
Consumatorii români au fost invitați să se alăture campaniei Join the Pact prin adăugarea semnăturii lor prin intermediul unei aplicaţii interactive pe pagina oficială Facebook Johnnie Walker® România: //www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania sau prin intermediul hashtag-ului #ImNOTdriving.
Inițiativa s-a alăturat campaniei globale Join the Pact, care și-a propus să adune încă 1 milion de angajamente la nivel mondial, adăugate la cele 1 milion de angajamente colectate până la sfârșitul lui 2013. Join the Pact este o campanie cu tradiţie, care încurajează consumul responsabil de alcool, fiind concepută pentru a motiva consumatorii să îşi ia un angajament personal, prin semnarea pactului și a nu conduce niciodată sub influenţa alcoolului.
“Suntem încântați de evoluția campaniei din acest an înregistrată în România. Odată cu efortul de a ‘transporta consumatorii acasă în siguranță’, foarte mulți români au demonstrat încă o dată că iau în serios consumul de alcool responsabil, așa că anunțăm cu satisfactie că 20.000 dintre ei s-au angajat, deja, să nu conducă sub influenţa alcoolului, depășind așteptările noastre de a colecta 15.000 de semnături. Suntem încântați că, pe parcursul celor doi ani de campanie Join the Pact, mesajul nostru – ‘Învingătorii au mereu controlul – nu conduce sub influența alcoolului’ – a ajuns la peste 2,5 milioane de oameni în România*. Încurajați de acest succes, continuăm să oferim românilor oportunitatea de a se alătura cauzei, prin adăugarea semnăturii lor printr-o aplicație interactivă pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker® România: //www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania. Mai mult, vom continua să ne asumăm angajamentul de a transporta consumatorii în siguranță la domiciliu prin oferirea de curse gratuite, sub forma de vouchere de taxi, obținute prin tragere la sorți. Mecanismul este simplu: fiecare utilizator care semnează angajamentul pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker® România, intră în extragerea săptămânală pentru a câștiga vouchere de taxi. Vă urăm succes tuturor!“, a declarat Radu Diaconu, Brand Manager Johnnie Walker® în România.
Cursele gratuite cu taxiul pentru a ajunge în siguranță acasă nu sunt singura veste bună. Johnnie Walker® a oferit și cadouri surpriză, prin tragere la sorți, celor care au susținut întreaga campanie. Pe 4 iulie, doi norocoși au avut ocazia să îl întâlnească pe Kevin Magnussen în timpul concursului Grand Prix din Ungaria, iar alte 60 de persoane au primit cadouri din partea McLaren Mercedes.
Ambasadorii campaniei Join the Pact pentru promovarea consumului responsabil de alcool
Kevin Magnussen, pilot în echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, Mika Häkkinen, dublu campion mondial în circuitul de Formula 1™, precum și Jenson Button sunt ambasadori Johnnie Walker®, la nivel global, pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Aceștia se alătură eforturilor Johnnie Walker® de a crește gradul de conștientizare și de a aduna angajamentele consumatorilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului. Mika Häkkinen este prezent în noul videoclip "The Glass Car", menit să promoveze campania globală Join the Pact și hashtag-ul #ImNOTdriving. Videoclipul poate fi urmărit aici.
Johnnie Walker® a adunat 12.000 de semnături din România, în 2013
Pe data de 5 iunie 2013, Mika Häkkinen a fost prezent pentru prima dată în București, pentru a promova la nivel local campania Join the Pact și pentru a transmite publicului român mesajul cu privire la consumul responsabil de alcool. Peste 5.000 de oameni au urmărit precizia si tehnica specială de pilotaj oferite de Mika Häkkinen la bordul mașinii campaniei, Caparo T1. În timpul celor trei luni de campanie, s-au adunat peste 12.000 de semnături.
DIAGEO, lider mondial în băuturi alcoolice premium și proprietar al brandului Johnnie Walker® și PPD România, principalul distribuitor de băuturi alcoolice premium și partener pe termen lung al DIAGEO, au introdus campania Join The Pact în România ca parte a angajamentului global de promovare a consumului responsabil de alcool. Join the Pact este prima campanie majoră de consum responsabil de alcool dezvoltată în România de numărul 1 pe piața de scotch whisky, Johnnie Walker®.
Despre Join the Pact şi F1®
Johnnie Walker® a pus consumul responsabil de alcool în centrul parteneriatului stabilit deja de nouă ani cu echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes. Prin acest gen de sponsorizare inedită, dar şi împreună cu Mika Häkkinen, ca ambasador global al consumul responsabil de alcool, alături de Kevin Magnussen și Jenson Button, Johnnie Walker® abordează aceste probleme în mod direct, prin intermediul campaniei Join the Pact.
Join the Pact cere consumatorilor de pretutindeni să-şi ia un angajament de a nu conduce sub influenţa alcoolului. Din anul 2006, Mika Häkkinen și alţi şoferi din echipa Formula 1™ McLaren Mercedes au condus această inițiativă call-to-action, care a fost activată în întreaga lume, strângând aproape 1 milion de semnături.
Mika Häkkinen a vizitat peste 30 de țări de pe patru continente, a susţinut nenumărate conferinţe de presă, a discutat cu oficiali guvernamentali, dar şi cu alte părți co-interesate și cu publicul larg, pentru a transmite mesajele campaniei prin prezentarea unor experienţe unice, marca Johnnie Walker®.
În 2013, în timpul competiţiei de FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX, Johnnie Walker® a dezvăluit, în premieră, etapa următoare a campaniei Join the Pact, ambiția de a aduna încă 1 milion de angajamente la nivel mondial din partea consumatorilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului, prin intermediul hashtag-ului #ImNOTdriving. Pentru a răsplăti cele 1 milion de angajamente, Johnnie Walker® va oferi, la nivel mondial, 1 milion de kilometri de curse gratuite cu taxiul spre domiciliu, în condiții de siguranță.
DIAGEO, lider mondial în băuturi alcoolice premium și proprietar al brandului Johnnie Walker®, se angajează să promoveze consumul responsabil de alcool. În România, Johnnie Walker® este distribuit oficial de PPD România, principalul distribuitor de băuturi alcoolice premium și partener pe termen lung al DIAGEO.
DIAGEO are o colecție remarcabilă de branduri de băuturi alcoolice care variază de la sortimente de băuturi spirtoase, la vinuri şi tipuri de bere. Acest brand include Johnnie Walker®, Crown Royal, JεB și Bushmills, Smirnoff, Ciroc și Ketel One vodka, Baileys, Captain Morgan, Tanqueray și Guinness.
DIAGEO este o companie globală, cu produse vândute în peste 180 de țări din întreaga lume. Compania este listată la New York Stock Exchange (DEO) și London Stock Exchange (DGE). Pentru mai multe informații despre Diageo, oamenii săi și brandurile sale, vizitaţi www.diageo.com. Mai multe detalii despre campania DIAGEO la nivel global, care promovează consumul responsabil de alcool prin împărtăşirea de instrumente, cele mai bune practici, informații și inițiative, vizitați www.DRINKiQ.com.
Celebrating life, every day, everywhere.
Mesajele Johnnie Walker®, imaginea și logo-urile asociate sunt mărci comerciale înregistrate© John Walker & Sons 2013.
* Reach cumulat al campaniei din toate mediile de comunicare (expunere în media naționalã – TV, print, online și social media).