În perioada 1-31 august a.c. vânzările online cu plata cu card Visa ale PC Garage.ro au crescut săptămânal, în medie cu valori cuprinse între 15% și 20%, ca urmare a participării la campania “Dezgheață premiile”, organizată de PayU.
În mod tradițional, luna august este o lună în care se înregistrează scăderi ale volumelor de plăți online procesate, scăderi cauzate atât de sezonalitate, cât și de comportamentul consumatorilor, tendința inversându-se în cursul lunii septembrie.
“Campania «Dezgheață premiile!» se înscrie în seria acțiunilor PayU prin care încercăm să avem impact atât asupra cumpărătorilor care plătesc online cu cardul, cât și a magazinelor online. Această campanie a adus utilizatorilor premii atractive, iar pentru comercianți s-a reflectat în creșterea vânzărilor cu plata online”, explica Cristina Vrânceanu, Marketing Specialist în cadrul PayU și coordonatorul campaniei “Dezgheață premiile!”.
“În perioada 1-31 august numărul comenzilor achitate cu card online a crescut cu 20% comparativ cu luna iulie. Comenzile lansate au vizat o gamă variată de produse precum: componente de calculatoare, notebook-uri, smartphone-uri, televizoare etc. De asemenea, numărul vizitatorilor a crescut cu 15% față de luna precedentă. Considerăm că prin participarea la această campanie am reușit să ne atingem scopul propus, promovarea avantajelor plăților online”, a declarant Ioana Icsărescu Marketing & PR Specialist PC Garage.
Campania derulată de PayU pentru plățile cu cardul Visa, stabilită inițial pentru perioada 1-31 august 2012 a fost prelungită cu încă o săptămână, până pe 7 septembrie 2012. Până acum și-au găsit deja câștigătorii 5 camere foto subacvatice Nikon, 5 tablete Apple iPad și 5 notebook-uri Sony. La finalul campaniei va fi desemnat câștigătorul premiului cel mare, un automobil Fiat 500.
Prin această campanie, PayU și Visa și-au propus să promoveze către posesorii de carduri beneficiile plății online: siguranță, rapiditate, simplitate şi confort.
Despre PayU
PayU este furnizor de soluții eCommerce integrate, deținut de Naspers Ltd, un grup multinațional, cu operațiuni în 131 de țări în domenii ca media, Internet sau eCommerce.
PayU desfășoară operațiuni de integrare plăți online pentru peste 18.000 de companii în Europa, Asia și Africa, oferind plăți online simple și sigure către aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.
În România, PayU este lider pe piața de plăți online, cu peste 2 milioane de tranzacții procesate în 2011 în valoare de 138,8 milioane de euro și o cotă de 88% din volumul total al Romcard. Din 2006 până în prezent, compania a procesat 83% din volumul total al plăților online declarat de către jucătorii din piață.
Ne adresăm companiilor care dețin sau doresc să își deschidă o afacere online în România sau în țările în care activează grupul PayU propunându-le o soluție sigură și simplă de plăți online, integrată cu servicii financiar-operaționale.
Pentru mai multe informații, vă invităm să accesați site-ul companiei la adresa www.payu.ro, blogul PayU sau paginile de Facebook și Twitter ale companiei.
Despre PC Garage
PC Garage face parte din Grupul FIT (PC Fun, ElectroFun, Garage Mall, ShopIT) și numără peste 25.000 de produse active, la prețuri dintre cele mai avantajoase, și peste 250.000 de clienți înregistrați pe site.
Cu o cifră netă de afaceri în valoare de peste 180 milioane lei în anul 2011, grupul controlat de Marius Ghenea înregistrează de la an la an vânzări din ce în ce mai mari atât pe fondul dezvoltării segmentului de comerț electronic, dar și datorită gamei largi de produse la prețuri competitive.