in cadrul Premiilor EFFIE Romania
· Campania “ORICE” a susţinut creşterea numărului de tranzacţii cu carduri Visa cu 30% în perioada noiembrie – decembrie 2014
Campania “ORICE” derulată de Visa Europe şi băncile membre, prin intermediul Publicis România, a fost premiată cu Gold Effie la categoria Financial Services în cadrul celei de-a XII-a ediţii a Premiilor EFFIE România, pentru rezultatele remarcabile obţinute în promovarea plăţilor cu cardurile Visa. De asemenea, campania a fost nominalizată la premiul Grand Effie, ediţia 2015.
Rezultatele campaniei Visa Europe, derulată în perioada 1 noiembrie – 31 decembrie sub sloganul “Plăteşte ORICE cu ORICE card Visa şi poţi câştiga ORICE îţi doreşti”, au fost remarcabile atât în ceea ce priveşte vizibilitatea brandului Visa, cât şi evoluţia tranzacţiilor cu carduri Visa. Astfel, numărul tranzacţiilor realizate de posesorii de carduri Visa direct la POS sau online, la comercianţii locali sau din străinătate, a crescut cu aproximativ 30% în perioada promoţiei.
“Suntem deosebit de încântaţi de recunoaşterea acordată campaniei noastre Visa la premiile Effie, unul dintre cele mai prestigioase evenimente ale industriei de publicitate din România. Sprijinul oferit de partenerii noştri, în special băncile membre Visa Europe şi Publicis România, a fost esenţial pentru succesul nostru. Eficienţa acestei campanii are la bază capacitatea noastră de a dezvolta o strategie şi abordare adaptate la piaţa locală, pornind de la reputaţia internaţională a brandului Visa”, a declarat Mădălin Nitiş, director de comunicare şi marketing pentru România, Croaţia şi Slovenia în cadrul Visa Europe.
Campania “ORICE” şi-a propus să promoveze plăţile cu cardul Visa în perioada sărbătorilor de iarnă, când consumatorilor le sunt prezentate numeroase oferte şi promoţii la diverse bunuri şi servicii, iar timpul necesar realizării alegerilor este limitat. Astfel, Visa a dorit să vină în completarea ofertelor şi promoţiilor şi a oferit tuturor posesorilor de carduri Visa posibilitatea de a intra în promoţie fără niciun efort suplimentar.
Prin urmare, toţi posesorii de carduri Visa emise în România care au realizat plăţi către comercianţi locali şi din străinătate în perioada campaniei au fost înscrişi automat în tragerea la sorţi pentru a câştiga unul dintre cele 100 de premii în valoare de 1.000 de euro fiecare. Fiecare tranzacţie efectuată în perioada promoţiei a reprezentat o înscriere în campania cu premii totale de 100.000 de euro, neexistând un plafon maxim de înscrieri.
Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei promoţionale în rândul publicului ţintă s-a utilizat un mix de acţiuni de promovare care a inclus spoturi TV şi radio, publicitate online şi outdoor.
Juriul ediţiei din 2015 a Premiilor EFFIE România a fost prezidat de Neal Davis, Preşedintele şi Directorul General al Effie Worldwide, şi a reunit 60 de specialişti din industriile de marketing, cercetare şi comunicare, care au evaluat împreună peste 99 de campanii în funcţie de complexitate şi rezultatele generate. Premiile EFFIE România reprezintă un eveniment de marcă al industriei locale de marketing şi publicitate, organizat de International Advertising Association (IAA) România şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).