Campania „Neo-neoclassic” este un amalgam pop de clasic, digital și real. Aceasta marchează începutul unei noi ere pentru Diesel, construită cu item-uri de bază pentru brand, semnată de Formichetti.
Campania și colecția sunt construite plecând de la 3 icon-uri Diesel nemuritoare: Pielea Rock ‘n’ Roll, Denimul și stilul Military. Acești trei stâlpi reprezintă în continuare esența Diesel. Campania se joacă având în prim-plan noțiunea acestor clasici „pop” contemporani în fashion, alături de o perspectivă a clasicului în artă, o nouă formă a spiritului Diesel alternativ.
Staruri precum Colton Haynes și Kiko Mizuhara stau alături de modele, actori, muzicieni și persoane necunoscute, alese via internet – toți sunt evidențiați prin muscle-bound, “glitched” și nuduri masculine abstracte. Toate acestea fac parte din noua comunitate global democrată și “glitched”, Diesel.
Campania este un schimb jucăuș între imagini reinterpretate, atât pentru Nicola Formichetti, cât și pentru Nick Knight, și între crearea sofisticată a ceva nou, cu ajutorul mediului digital.
“Noua viziune a brandului este puternică atât pentru bărbați, cât și pentru femei, este o viziune unitară” spune Nicola Formichetti. “Sunt grupuri de băieți și fete, de tineri cu pretenții de eleganță și libertini, totul se simte echilibrat. Este un mix de oameni găsiți în spațiul digital, precum și actori, muzicieni și modele; este o viziune pop ce include diferite categorii de oameni care își sunt fideli lor înșilor. Castingul este o demonstrație a ceea ce este Diesel capabil să facă: să formeze un nou tip de trib.”