Grupul de firme AGRICOLA continuă în această toamnă campania Mese de poveste, adaptând conținutul unui public mai sofisticat și extrem de atent la deciziile care țin de cheltuirea bugetului. Și de data aceasta, campania este una integrată, incuzând opt spoturi TV și online, dar și o componentă de digital și social media, precum și una de campanii la raft în Key Accounts.
Cele trei categorii de produse vizate de campania Mese de poveste sunt carnea de pasăre, salamurile crud-uscate, cu sortimentele Salam de Sibiu și Salam Bănățean și produsele ready meals, cu focus pe chiftelele vegetale, nuggets și noile preparate picante – șnițel și gujoane din piept de pui.
„Ne adresăm prin această campanie, în egală măsură, celor care cunosc și apreciază produsele Agricola, dar și celor care iubesc să încerce noi sortimente și să experimenteze gusturi distincte. Anul acesta, mesele de poveste sunt cele care ne adună familia în jurul mesei, dar și cele care dau tonul distracției, care incită la discuții sau la amintiri de neuitat, alături de prieteni.”, a declarant Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.
O campanie care se schimbă odată cu momentele de consum
Campania Mese de poveste debutează prin readucerea în prim-plan a celui mai bine vândut Salam de Sibiu din România, continuând cu promovarea Salamului Bănățean, urmând ca, din data de 19 septembrie să intre on-air spoturile produselor diferențiatoare Europrod: Nuggets și Strips din piept de pui, fără E-uri, dar și produsele noi din gama Picant.
Sortimentele de Pui fericit și Pui al fermierului vor beneficia de o campanie care va dura două luni, timp în care consumatorii care vor înscrie codurile promoționale au șansa să câștige vouchere de la Dedeman, pentru bucătărie, weekenduri de răsfăț la Sighișoara, sau marele premiu, un Fiat Tipo.
„Anul 2016 vine cu numeroase schimbări ale comportamentului de consum, în ceea ce privește produsele noastre. Mesele în familie sau între prieteni se reinventează în fiecare zi, iar pentru noi este o provocare să ținem pasul cu consumatorii noștri.”, completează Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.
Componenta de digital de acest an va include rebrandingul paginii www.creatordepofta.ro, în www.mesedepoveste.ro, precum și promovarea aplicației Mese de poveste, cu o amplă declinare pe canalele de Facebook și YouTube.
Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media).
În prima jumătate a anului 2016, Grupul de firme Agricola a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 12,7%, vânzările la categoria crud-uscate înregistrând cea mai mare creștere.
Despre Agricola
Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, care în septembrie 2014 a împlint 22 de ani de la înfiinţare.
În 2014, Agricola deţine 16% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 50% cotă de piaţă, medie, în valoare (Nielsen, 2014).
Agricola este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:
• carne de pui refrigerată
• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate
• salamuri crude uscate
• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale
• ouă şi praf de ouă
Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.
Agricola este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.
În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din România.
În 2009, Agricola a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.
În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.
În iulie 2010, Agricola a lansat Puiul Fericit, crescut minim 56 de zile în ferme mici, hrănit cu cereale şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.