Despre campania Jacobs Ice Coffee realizata de Starcom Media
Obiectivele campaniei desfasurate in luna august au fost comunicarea efectului racoritor si a gustului deosebit al Jacobs Ice Coffee, plasarea mesajelor intr-un context relevant si aducerea “in the mood” a utilizatorilor de Internet din Romania targetati prin aceasta campanie. Este prima campanie online pentru marca Jacobs Ice Coffee.
{viewonly=registered,special}Unul dintre canalele online propuse a fost si mesageria instant Yahoo!, binecunoscutul “messenger”. Din datale furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din Romania acceseaza messengerul. Dintre acestia, grupa de varsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate.
Mai simplu spus, targetarea s-a efectuat pe baza de IP-uri, astfel incat numai utilizatorii rezidenti in Romania au putut vedea campania.
Campania a constat intr-un banner plasat in interiorul ferestrei principale, iar executional comunicarea pastreaza sloganul Jacobs Ice Coffee, adaptat la suportul messenger-ului: “Gustul care te prinde intre 2 J”
Kraft Foods Romania este clientul Starcom Media din 2004, agentia ocupandu-se de serviciile de media pentru toate brandurile Kraft Foods Romania.
Materialul a fost scris de Serban Goran, Direct Communication Manager – Starcom Media
Starcom Media este parte a Grupului Starcom MediaVest, cea mai mare retea de agentii media, cu peste 110 birouri in 76 de tari.
In Romania, Starcom Media este parte a Leo burnett Group.{/viewonly}
{mosloadposition user10}