Expresivele fotografii “muzicale” ale lui Miles Aldridge au prezentat optimismul si bucuria de a trai din muzica italiana cu ajutorul a 6 cantece fara varsta, ca parte a campaniei produsa de Armando Testa
Saptamana trecuta Lavazza a lansat a 18 editie a calendarului sau. Aceasta a optsprezecea editie prezinta sase dintre cele mai faimoase modele din lume, dar, pentru prima data in istoria Calendarului Lavazza, vedeta adevarata a acestui show este Muzica Italiana: ambasador internationlal al Italiei pentru talentul, optimismul si modul de viata italian.
Pentru Experienta Espresso Italian 2010, Lavazza a ales combinatia perfecta dintre doua arte cu impact imediat: muzica si fotografia. Desi sunt multe si variate diferentele dintre acestea doua, amandoua poseda calitatea de a ajunge la om direct, nemediat.
Lavazza confirma din nou puternica afinitate dintre brand – adevarat simbol al stilului Italian – si designul fotografic, prin incredintarea campaniei internationale 2010 lui Miles Aldridge, fotograful calendarului “Experienta Espresso Italian” .
‘O Sole Mio, Nessun Dorma si alte fotografii din calendar au fost selectate sa portretizeze italienismul si sa transmita valorile brandului Lavazza – optimism si stil de viata Italian, legate intrinsec de calitate.
Respectand traditia Lavazza, fotografiile extrem de artistice ale calendarului vor decora peretii cafenelelor si locatiilor Lavazza peste tot in Europa, spre incantarea publicului: o expozitie in aer liber, pe tema stilului Italian si a Lumii Lavazza.
Incepand din 1 Ianuarie va fi lansata in 16 tari o campanie de presa si outdoor. Campania prezinta opera unui artist britanic, fotograf, care a produs o interpretare surprinzatoare si expresiva a unei teme draga inimii Lavazza: Italienismul ca mod de viata.
Elementele vizuale ale campaniei vor fi sustinute prin claimul „Adevarata Experienta Espresso Italian”, care pune accentul pe valorile traditiei, stilul Italian si autenticitate, dar si pe puternica tendinta a brandului spre inovatie si internationalism.
Campaniile de advertising si calendarul au fost gandite si dezvoltate de agentia de advertising Armando Testa, condusa de directorul artistic Michele Mariani.
“Am ales 6 cantece care nu sunt doar faimoase in toata lumea, ci au si forta de a transmite caracterul special al italienilor. Am inceput cu O sole mio — supremul cantec despre optimismul Italienilor si bucuria lor de a trai. Baciami piccina povesteste o istorie de dragoste sensuala si misterioasa. Guarda che luna tramite emotia si incantarea unei nopti fermecate in Italia. Con te partirò reprezinta abilitatea noastra de a privi dincolo de granite, idea de a calatori si a atinge noi orizonturi. Nessun dorma subliniaza inclinatia Italiei pentru celebrare si energia ei creative. Playlistul Italian trebuia sa include Va’ Pensiero drept omagiu, imn dedicate abilitatii noastre de a lasa imaginatia sa zboare pe aripi aurite.” a declarat Michele Mariani.
In fiecare an, cele mai expresive si reprezentative fotografii sunt prezentate in campania internationala, incat publicul poate vedea fotografii ale actorilor principali in format extra-large, de reclama, in cea mai buna traditie Lavazza. Anul acesta, cateva dintre fotografiile din Calendar vor fi prezentate in campania internationala la care lucreaza Armando Testa si Lavazza.
In 2010, subiectele alese pentru campanie vor fi 2 sau 3 fotografii-cheie pentru a transmite continutul strategic al brandului Lavazza pe scena internationala. Fotografiile vor fi instalate in locatii prestigioase din 16 tari Europene: Italia, Germania, Franta, Irlanda, Austria, Bulgaria, Romania, Polonia, Belgia, Suedia, Olanda, Grecia, UK, Spnia, India, Elvetia.
CAMPANIA ADV
Supervizare & Coordinare Lavazza Corporate Image – Department Advertising
Fotograf Miles Aldridge
Creatie Agentia Armando Testa
Director Creatie Michele Mariani
Art Director Andrea Lantelme
Copywriter Michele Pieri
Modele Bianca Balti, Georgia Frost, Lydia Hearst, Daisy Lowe
Numele Campaniei “The Real Italian Espresso Experience”
Perioada din Ianuarie 2010
Filmarile: la studiourile Cinecittà, Roma
In Romania campania este implementata de agentia DRAFTFCB.
{mosloadposition user10}