decernat de International Council of Shopping Centers
Campania HOPE POP-UP STORE realizata de Baneasa Shopping City in parteneriat cu 2activePR a castigat trofeul de argint acordat de International Council of Shopping Centers.
Premiile Solal Marketing ale International Council of Shopping Centers se acorda celor mai eficiente campanii de marketing desfasurate de centrele comerciale din Europa si Africa de Sud, fiind un punct de referinta pentru industria de retail la nivel mondial.
In primavara anului trecut, Baneasa Shopping City s-a alaturat campaniei de ajutorare a copiilor cu afectiuni oncologice initiata de Asociatia P.A.V.E.L – „Nu trece nepasator!” – si a lansat pentru o luna si jumatate primul pop-up store caritabil din Romania.
HOPE POP-UP STORE, deschis la sfarsitul lunii mai 2011, a gazduit articole vestimentare, accesorii si piese de colectie donate de un numar impresionant de celebritati din Romania – designeri, actori, cantareti, pictori, scriitori si oameni din lumea sportului. Agnes Keszeg a dat startul creand elementele grafice ale campaniei. Numarul mare al donatorilor si al obiectelor donate au dus la strangerea a peste 13.000 de euro. Intreaga suma a fost redirectionata pentru crearea unor conditii bune de tratament copiilor bolnavi de cancer.
„Prin proiectul HOPE POP-UP STORE, ne-am dorit sa aducem speranta celor care au nevoie de ea. Ne bucura faptul ca initiativa noastra, dezvoltata cu sprijinul echipei 2activePR, a fost atat apreciata de juriul International Council of Shopping Centers. Acest premiu ne onoreaza si ne motiveaza totodata sa ne implicam in continuare in proiecte speciale prin care sa sustinem cauzele in care credem.” a declarat Ovidia Popescu, Events Coordinator Baneasa Shopping City.
„Succesul campaniei s-a datorat in primul rand cauzei, care a pus in miscare atat de multe energii pozitive. Atat noi, cat si persoanele publice implicate am fost impresionati de situatia copiilor sprijiniti de Asociatia P.A.V.E.L., astfel ca dorinta noastra de a strange cat mai multe fonduri ne-a facut sa uitam de efortul depus pe durata proiectului. Ne bucuram ca rezultatele campaniei au fost pe masura pasiunii cu care am desfasurat aceasta campanie.” a spus Corina Barladeanu, General Manager 2activePR.