in 7 tari europene
În urma unui pitch internaţional organizat de Walmark în Cehia, Lowe Medic One semnează campania globală de comunicare pentru Prostenal
Echipa Lowe Medic One a participat la selecţie alături de 2 agenţii de creaţie din Cehia şi Polonia. Pentru a susţine poziţionarea Prostenal Perfect, ca un produs premium, destinat îngrijirii prostatei, agenţia a gândit o amplă campanie de imagine, declinată în spot TV, print şi POSM în farmacii.
Conceptul spotului „The Road” a pornit de la metafora drumului fără opriri: cei doi protagonişti rulează cu viteză pe şosea, însă călătoria le este întreruptă de stopurile dese care apar pe traseu sugerând că problemele prostatei iţi întrerup constant activităţile zilnice.
“Provocarea a fost să creăm o campanie relevantă pentru targetul nostru, bărbaţi peste 45 de ani, din şapte ţări cu culturi şi backgrounduri diferite. Ceea ce ne-a diferenţiat în pitch a fost abordarea pe care am propus-o. Am ales să le comunicăm consumatorilor printr-o paralelă, destul de sugestivă, între simptome şi o situaţie din viaţa de zi cu zi”, spune Corina Şofariu, Account Director Lowe Medic One.
Filmările pentru spotul regizat de cunoscutul regizor spaniol Eduardo Vazquez, au avut loc la Butimanu, lângă Bucureşti şi au durat 12 ore. Locaţia şi cei doi actori au fost selectate special pentru a se potrivi cât mai bine unei campanii regionale, respectiv unor tipologii cu care sa se poată identifica şi consumatorii din celelalte ţări.
În România, Lowe Medic One a mai făcut campanii pentru două branduri din portofoliul Walmark: Imunactiv şi Pinnoslim.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este formată din: Marketa Petrzelova – Senior Brand Manager International Marketing şi Carmen Uscatu – Brand Manager România, din partea Walmark şi Corina Şofariu – Account Director din partea Lowe Medic One şi Răzvan Dumitrescu- Strategy Director şi Mihai Fetcu – Creative Director din partea Lowe&Partners.
Despre Lowe Medic One
Lowe Medic One este prima agenţie full-service specializata în marketing şi comunicare medicala din România . Agenţia a fost înfiinţată în 1999 de dr. Oana Cociaşu, în parteneriat cu grupul Lowe.
Lowe Medic One asigură servicii de consultanta, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicala în offline şi online.
Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Bayer, Labormed, MSD, Pfizer, Walmark.
Lowe Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucureşti, HyperActive şi Mobile Works.