Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania Durex de creare a primului emoji oficial al sexului protejat a cucerit lumea

Durex
  • DurexÎn urma succesului campaniei mondiale #CondomEmoji, Durex a depus cererea de creare a primului emoji oficial al sexului protejat către compania unicode, marcând astfel ziua mondială de combatere a virusului HIV.
  • Susţinerea mondială pentru un emoji al sexului protejat a însemnat implicare foarte mare în reţelele sociale. campania a fost menţionată la fiecare 3 secunde, iar hashtag-ul #CondomEmoji a fost share-uit în peste 140 de ţări.
  • Clipul campaniei a atins 16.000.000 de vizualizări.
  • Campania a fost lansată în urma unui studiu realizat de durex, care a relevat statistici îngrijorătoare în legătură cu conştientizarea de către tineri a nevoii de combatere a virusului HIV şi necesitatea folosirii unui emoji în discuţiile despre sex.*

În urma reacţiei internaţionale pozitive cu adevărat copleşitoare la adresa campaniei #CondomEmoji, Durex, marca nr. 1 în lume pe piaţa produselor pentru îmbunătăţirea vieţii sexuale, anunţă că a depus la compania Unicode cererea oficială de creare a primului emoji al sexului protejat.

Campania #CondomEmoji a captat atenţia lumii, având un impact uimitor pe tot globul. Oamenii au susţinut-o în peste 140 de ţări.

#condomemoji

În acest moment, clipul campaniei are peste 16.000.000 de vizualizări în toată lumea, iar campania a primit like-uri, a fost share-uită sau menţionată în postări pe reţelele sociale de peste 700.000 de ori, ceea ce înseamnă că de la începutul său, din 18 noiembrie, cineva a susţinut campania la fiecare 3 secunde.

De asemenea, pe lângă impactul avut în reţelele sociale, campania a beneficiat de susţinere media din partea unor publicaţii puternice în mai mult de 50 de ţări, ajungând la peste 1 miliard de menţionări în comunicarea PR în întreaga lume. Independent.co.uk a scris că iniţiativa #CondomEmoji “este o campanie de marketing isteaţă, care are în substrat o cauză socială demnă de admirat”. În acelaşi timp, India Today a comentat: “Mai mult decât orice, acest brand de prezervative vrea ca oamenii să se simtă bine în pielea lor şi să vorbească despre sex – sexul protejat – cât vor”.

Volker Sydow, managerul echipei globale Durex, a declarat despre acest interes incredibil pe care l-a suscitat campania: “Susţinerea oamenilor pentru un emoji al sexului protejat a fost de-a dreptul copleşitoare. Acest lucru arată nevoia folosirii unui element cu care tinerii se identifică şi care-i face să se simtă confortabil în discuţiile legate de sex”.

“Nivelul de implicare al oamenilor din toată lumea în această campanie a fost cu adevărat uluitor. Tinerii s-au identificat cu ceea ce înseamnă cauza noastră şi sperăm că şi Unicode va susţine cererea noastră pentru un emoji oficial al sexului protejat care să facă parte din conversaţiile despre sex ale tinerilor”, a adăugat Volker Sydow.

Campania #CondomEmoji a fost lansată în urma studiului publicat de Durex la data de 18 noiembrie. Acesta a arătat că 84% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani se simt mai confortabil atunci când folosesc emoji în discuţiile despre sex.* Acelaşi studiu a relevat că 56% dintre aceşti tineri nu-şi pun problema sexului protejat, iar o treime dintre ei nu sunt interesaţi deloc de acest subiect.** Durex a depus la Unicode – organizaţia care decide ce emojii apar ca elemente standard pe toate telefoanele inteligente – cererea oficială de creare a unui emoji al sexului protejat, pe 1 decembrie 2015, pentru a celebra Ziua Mondială de Combatere a Virusului HIV. Durex speră la un răspuns pozitiv din partea Unicode în prima parte a anului 2016.

*Sursă: Studiul 3GEM pentru Durex Durex –Marea Britanie, octombrie 2015
**Sursă: Someone Like Me, VIMN & Brand Solutions Insight with Tapestry Research, 2014

Bucuresti, 04.12.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.