Diesel a lasat campania Larger-Than-Life Toamnă-Iarnă 22 aducând o lume de giganţi ce poartă Diesel în peisajul metropolitan.
Modelele care poartă colecţia toamnă-iarnă devin decupaje în panouri publicitare ce se contopesc cu orizontul unui peisaj urban, în timp ce rivalizează cu dimensiunea turnurilor arhitecturale.
Campania Larger-Than-Life – fotografiată de Johnny Dufort şi avându-i alături pe Chris Simmonds în poziţia de Art Director şi pe Glenn Martens în cea de Creative Director – creează o juxtapunere curajoasă între dimensiunea şi structura impunătoare a zgârie-norilor oraşului şi elementul uman îndrăzneţ adus de Diesel. Fotografiile pun în evidenţă atitudinea iconică Diesel, plină de optimism, rebelă, sexy şi jucăuşă, cu o încredere pentru care nu trebuie să îşi ceară scuze.
Colecţia aduce în prim-plan viziunea Directorului Creativ Glenn Martens asupra lumii Diesel: denim, experimentare, rebeliune, joacă. Branding-ul Diesel este aplicat pe şabloane imprimate pe ţesături din lână obţinută din surse responsabile şi pe jachete puffer reversibile, în timp ce inelul-logo Diesel D văzut pe catwalk se întoarce şi îşi găseşte locul pe rochii metalice, topuri decupate, curele şi pantofi.
Piesele din denim pur sunt stratificate, prezentând o textură suplimentară – tivuri uzate la buzunare şi betelii sau inserţii flexibile în nuanţe prespălate de roşu sau alb.
Jerseul reciclat este contopit cu denimul pentru a crea piese “Peel Off” artizanale, care arată similar cu posterele care se desprind de pe un perete.
Colecţia este disponibilă în magazinele Diesel din Băneasa Shopping City şi Marriott.