Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania de promovare a noilor produse Milli

este in plina desfasurare
”Milli are grijă de sănătatea familiei!”

Campania de promovare a noilor produse Milli îmbogăţite cu ingrediente naturale (acizi graşi esenţiali Omega 3 şi fermenţi probiotici activi) este în plină desfăşurare.

Campania susţine ideea că Milli te ajută să ai grijă de cei dragi, pentru că sănătatea familiei tale este cel mai important lucru şi de aceea vine cu un plus de grijă: ingredientele naturale! Acestea sunt benefice pentru sistemul circulator, controlul colesterolului, sistemul imunitar şi digestiv.  

Sloganul campaniei este: “Ai grijă de sănătatea familliei!”, iar ca şi ambalaj, noile produse se diferenţiază prin prezenţa unui simbol al subgamelor, simbolul sănătăţii Milli (fundiţa şi silueta din interior).  

Publicul ţintă al campaniei sunt mamele cu vârste cuprinse între 30 şi 45 de ani, care locuiesc în mediul urban, cu venit mediu spre high. Grija mamei pentru sănătatea familiei este permanentă şi de aceea ea este mereu în căutarea unor soluţii pentru problemele celor dragi. Milli are grijă mai mult ca oricând de sănătatea familiei şi este de presupus că mamele vor recepta cel mai bine mesajul Milli.

Obiectivele campaniei sunt comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, întărirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, creşterea consumului şi implicit a vânzărilor. Strategia de advertising a fost structurată pe ideea că mamele au grijă de cei dragi, aşa cum noile produse Milli au grijă de sănătatea familiei.

Promovarea noilor produse Milli este realizată printr-o campanie integrată semnată de echipa OgilvyGroup (Ogilvy&Mather, OgilvyAction şi Ogilvy Public Relations) şi este susţinută de mai multe componente:
– campania TV, derulată în perioada: 19 februarie – 29 aprilie
– campania de print, desfăşurată în perioada: 12 martie – 29 aprilie
– activităţi de PR care susţin lansarea noilor produse Milli
– promoţia in-store derulată în perioada: 9 martie – 1 aprilie  
– campania de direct mail derulată în perioada: 12 – 17 martie

Cele două spoturi TV Milli sunt difuzate pe următoarele posturi TV: Hallmark, B1 TV, Acasă, ProCinema, Pro TV, National Geographic, TVR 1, TVR 2, Antena 1, Prima TV etc.
Ad printurile Milli sunt prezente în publicaţii precum Avantaje, Familia mea, Libertatea pentru femei, Mami, Superbebe, Baby, Ioana şi Lumea femeilor.

“O situaţie inedită petrecută în timpul filmării spotului Milli a fost faptul că cea care interpreta rolul mamei era şi în realitate mama unei fetiţe de 2 ani, cu care vorbea foarte des la telefon, în pauzele din timpul filmării, asigurând-o că se va întoarce foarte repede acasă. Astfel, experienţa ei reală de mamă a ajutat-o să se transpună foarte uşor în rol, iar grija ajunsese să fie peste tot în jurul nostru, nu doar în spotul filmat.” (Maria Mănoiu – Senior Copywriter, Ogilvy&Mather)

Creative team, Ogilvy&Mather
Albert Nica – Executive Creative Director
Dinu Gojan – Group Creative Director
Maria Mănoiu – Senior Copywriter
Oana Boghici – AV Producer
Cosmin Guţă – DTP Designer

Account team ATL, Ogilvy&Mather
Raluca Găleată – Account Director
Alexandra Murray – Account Director
Iulia Gaal – Account Executive

Account team BTL, OgilvyAction
Carmen Grosu – Field Manager, OgilvyAction
Roxana Ciorâţă – Field Project Manager, OgilvyAction

Media:
Marian Petcu – Strategy Director Starcom Romania

Bucuresti, 21.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.